دکتر سلیم خانی، با اشاره به فوت ۴۷ نفر در حوادث ترافیکی استان در فروردین ماه امسال، گفت: از این تعداد ۳۱ نفر مرد و ۱۶ نفر زن بوده اند.
کد خبر: ۱۳۶۷۰۵۱

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه از جان باختن ۴۷ نفر و مصدومیت بیش از ۹۰۰ نفر در حوادث ترافیکی استان در فروردین ماه امسال خبر داد.

وی افزود: این آمار متاسفانه نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد چشمگیری داشته و ۳۱ نفر به تعداد فوتی های فروردین ماه امسال اضافه شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: از مجموع فوتی ها، ۱۳ فوتی مربوط به تصادفات درون شهری و ۲۴ فوتی هم مربوط به تصادفات برون شهری است و مابقی هم در موارد غیرترافیکی و موارد خاص دسته بندی می شوند، از جمله افرادی که بطور مثال در جاده های خارج از حریم راه و محدوده تعیین شده و یا در محوطه پارکینگ یا هر جای دیگر با برخورد خودرو فوت کرده اند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه با بیان اینکه بیشتر قربانیان تصادفات استان از ناحیه سر و گردن آسیب دیده اند، گفت: این امر نشان می دهد که اگر استفاده از کمربند ایمنی جدی گرفته شود، تا حد زیادی می تواند از صدمه یا فوت افراد در تصادفات پیشگیری کند.

وی افزود: همچنین آمار بالای فوتی های تصادفات برون شهری نشان می دهد که سرعت بالا نقش مهمی در افزایش قربانیان تصادفات دارد و اگر افراد با سرعت مطئنه رانندگی کنند قطعا خسارات و فوتی ها کمتر خواهد بود.

خانی در ادامه تعداد مصدومین تصادفات در فروردین ماه را هم ۹۱۲ نفر اعلام و تصریح کرد: از این تعداد ۵۶۹ نفر مرد و ۳۱۶ نفر زن هستند.

وی افزود: تعداد مصدومان هم نسبت به مدت مشابه سال گذشته با مصدومیت ۶۹۰ نفر، افزایش حدود ۳۰ درصدی داشته است

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها