بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی کردستان وضعیت گرد و خاک کنونی تا آخر امشب در سطح استان ادامه داشته و از فردا کیفیت هوا بهتر خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۶۶۵۵۰

به گزارش جام جم آنلاین کردستان، روز شنبه اخطاریه زرد و روز یکشنبه نیز اخطاریه نارنجی از سوی هواشناسی مبنی بر اینکه شرایط برای تشکیل توده‌های گرد و غبار در استان فراهم شده، صادر و هشدارهای لازم داده شد.

این توده گرد و غبار از شرق سوریه و بخش‌هایی از عراق تشکیل و وارد آسمان استان شد و مرکزیت این توده بر استان کردستان و بخشی نیز جنوب ایلام بوده و کماکان باعث کاهش کیفیت هوا شده است.

بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی کردستان غلظت گرد و غبار به حدی افزایش یافته که امروز دید افقی در تمام شهرستان‌های استان تا 500 متر کاهش یافته و این وضعیت تا آخر امشب ادامه دارد.

همچنین از فردا صبح با توجه به جریانات هوا و وزش باد، غلظت این گرد و غبار کاهش و کیفیت هوا بهتر خواهد شد.

بر اساس پیش‌بینی‌ها شرایط برای ورود توده جدید گرد و خاک به آسمان استان کردستان در روز شنبه هفته آینده فراهم است و جزئیات این موضوع در روزهای آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.

گفتنی است از بعد از ظهر امروز از غلظت گرد و خاک کاهش و فردا کیفیت هوا بهتر و نیازی به تعطیلی مدارس نیست مگر اینکه توده جدید تشکیل شود که در این صورت اطلاع‌رسانی می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها