سرپرست سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش:

مشکلی در چاپ کتب درسی وجود ندارد

سرپرست سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی ضمن بیان این مطلب که مشکلی در زمینه ثبت سفارش کتب درسی و همچنین چاپ آن‌ها وجود ندارد، از تغییرات آزمایشی کتاب‌های درسی برخی پایه‌ها در سال تحصیلی آتی خبر داد.
کد خبر: ۱۳۶۶۵۳۰
به گزارش جام جم آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین علی لطیفی، درباره روند ثبت نام و چاپ کتب درسی برای سال تحصیلی جدید توضیح داد و گفت: ثبت سفارش اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ از ۲۸ فروردین ماه آغاز شده و در حال حاضر مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی افزود: چاپ کتاب‌های درسی نیز در حال انجام است و کار‌ها در روال طبیعی خود پیش می‌روند.

سرپرست سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در پاسخ به پرسشی پیرامون به روز رسانی محتوای اموزشی کتب درسی در سال تحصیلی آینده، گفت: امسال به روز رسانی کلی در کتاب‌های درسی نداشتیم؛ از سال آینده نیز اگر کار بر اساس روال خودش پیش برود، در راستای تولید اجزای متنوع بسته‌های تربیت و یادگیری در برخی پایه‌ها یک سری تغییرات آزمایشی خواهیم داشت.

لطیفی ادامه داد: باید در همین زمینه یک سری پیش نیاز‌ها و اسناد را آماده کنیم و به تصویب شورای عالی آموزش و پرورش برسانیم که امسال پیگیر هستیم در مسیر تدوین چارچوب‌های راهنمای برنامه درسی حوزه‌ها بتوانیم کار‌های تکمیلی را انجام دهیم. هنوز جزئیات به روز رسانی آزمایشی به صورت تفصیلی و دقیق مشخص نیست و پس از تکمیل فرایند‌ها اعلام خواهد شد.
 
منبع: ایسنا
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها