رئیس اداره دامپزشکی فیروزکوه از معدوم سازی ۹۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاقد هویت در این شهرستان خبر داد
کد خبر: ۱۳۶۶۲۷۴

 

به گزارش جام جم آنلاین تهران،محسن حمیدی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان فیروزکوه با اعلام اینکه با هرگونه حمل فرآورده خام دامی خارج از زنجیره سرد برخورد می شود از معدوم سازی ۹۰۰کیلوگرم گوشت قرمز فاقد هویت در این شهرستان خبر داد.

وی با بیان اینکه هرگونه حمل فرآورده های خام دامی خارج از ضوابط و دستورالعمل های سازمان متبوع جرم بوده و با آن برخورد قانونی می شود گفت:فرد متخلفی که با یک دستگاه نیسان فاقد یخچال و فاقد گواهی حمل قرنطینه اقدام به حمل فرآورده های خام دامی می کرد شناسایی و با حکم مراجع قضایی به چهار ماه حبس تعزیری محکوم شد.

این مقام مسئول اظهار داشت: باتوجه به مشکوک شدن ماموران نیروی انتظامی به یک دستگاه خودروی نیسان و توقیف خودرو مشاهده شد خودرو مورد نظر، دارای ۹۰۰ کیلوگرم گوشت بدون هویت، فاقد شرایط حمل بهداشتی(نیسان فاقد یخچال) و بدون مجوز حمل قرنطینه ای بوده است.

حمیدی ادامه داد: با توجه به اینکه اقدامات انجام شده توسط فرد متخلف به استناد ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی و تبصره یک آن، تهدید جدی علیه بهداشت و سلامت افراد جامعه تلقی می شد، دستگاه قضایی متصدی این واحدهای صنفی را به ۴ ماه حبس تعزیری و معدوم سازی گوشت مکشوفه توسط اداره دامپزشکی شهرستان و با نظارت واحد اجرای احکام کیفری محکوم کرد.

وی با بیان اینکه حفظ سلامت غذایی جامعه وظیفه ذاتی دامپزشکی است خاطر نشان کرد: این اداره با جدیت وظایف نظارتی خود را دنبال و با متخلفین بهداشتی برخورد می کند و از شهروندان شهرستان درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به اداره دامپزشکی اطلاع دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها