«مهدی الیاسی» در جلسه هم اندیشی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با نیروی انتظامی شهرستان ساوه، ضمن تقدیر از تلاش های انجام شده توسط هر دو مجموعه گفت: حفاظت از تاسیسات و تجهیزات و برقراری امنیت در تمامی حوزه‌ها به عهده سبزپوشان نیروی انتظامی است.
کد خبر: ۱۳۶۶۲۲۵

به گزارش جام جم آنلاین ساوه فرماندار شهرستان ساوه با اشاره به اینکه نیروی انتظامی نقش خطیری در حفاظت از تاسیسات برق را برعهده دارد، افزود: انتظار می‌رود با خاطیان این حوزه با جدیت برخورد شود.

وی با تاکید بر اینکه بخش مهمی از امنیت موجود در کشور ما مرهون تلاش ها و مراقبت های بی وقفه نیروهای جان برکف نظامی و انتظامی است، ادامه داد: نیروی انتظامی زمینه ساز، آرامش فکری و ذهنی مردم و مجموعه  خدمت رسان صنعت برق است.

در ادامه این جلسه «مصطفی دهقانی» نیز با اشاره به اینکه تاسیسات بخش توزیع تجهیزات زیادی در سطح شهرها و روستاها دارد، گفت: برای ارائه خدمات مطلوب و مستمر به شهروندان، نیازمند مراقبت از این سرمایه ها هستیم.

مدیر حراست شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با اشاره به تبدیل سیم های مسی به کابل خودنگهدار گفت: یکی از اقدامات شرکت برق استان در راستای مقابله با سرقت سیم‌های مسی شبکه برق تبدیل بیش از نیمی از شبکه سیمی فشار ضعیف در استان به کابل خودنگهدار بوده است.

وی افزود:شهروندان در صورت مشاهده افراد مشکوک در حال صعود و یا فرود از تیرهای برق، مراتب را سریعا به سامانه 121 مرکز اتفاقات شرکت توزیع و یا سامانه پیامکی 10001000121 اطلاع دهند.

سرهنگ «عیسی آبادی» نیز در این جلسه با بیان  اینکه ظرفیت‌های پیشگیری از وقوع جرم در حوزه توزیع برق فراوان است، گفت: با افزایش قیمت فلزات در سالهای گذشته سرقت رشد چند برابری داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه افزود: اقدامات گسترده و اثربخشی در راستای مبارزه با جرایم و پیشگیری و جلوگیری و صیانت ازتجهیزات صنعت برق و جمع آوری ماینرها در شهرستان ساوه انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به افزایش پدیده مجرمانه سرقت لازم است تا همانند گذشته گشت های تلفیقی در دستور کار قرار گیرد، بیان کرد: باید برخورد قانونی و جدی با سارقین صورت پذیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها