مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر اظهار داشت؛

برخورداری از شبکه گاز رسانی در همه شهرها به استثنای جزیره خارگ

شرکت گاز استان هرمزگان رتبه دوم ارزیابی عملکرد واحدهای آموزش شرکت‌های تابعه شرکت ملی گاز ایران را در بین ۵۱ شرکت گازی –پالایشگاه‌ها، مناطق عملیات و شرکت های گازی- را به خود اختصاص داد.
شرکت گاز استان هرمزگان رتبه دوم ارزیابی عملکرد واحدهای آموزش شرکت‌های تابعه شرکت ملی گاز ایران را در بین ۵۱ شرکت گازی –پالایشگاه‌ها، مناطق عملیات و شرکت های گازی- را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۱۳۶۵۷۹۴

 

جم انلاین هرمزگان،به گزارش جام شرکت گاز استان هرمزگان رتبه دوم ارزیابی عملکرد واحدهای آموزش شرکت‌های تابعه شرکت ملی گاز ایران را در بین ۵۱ شرکت گازی –پالایشگاه‌ها، مناطق عملیات و شرکت های گازی- را به خود اختصاص داد.


به گزارش روابط عمومی شرکت گاز هرمزگان، مسئول آموزش شرکت گاز استان هرمزگان با بیان خبر بالا گفت: این نتیجه بر اساس شاخص‌های برگرفته از ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی- برش ملی و در شش شاخص بوده است.


اسلامی عناوین شاخص‌های ارزیابی منجر به این انتخاب را این گونه برشمرد: ضریب نفوذ آموزش، مشارکت در نیازسنجی، سرانه نفر ساعت، میزان تحقق تقویم بر اساس سرانه نفر ساعت، اثربخشی کل، اثربخشی سطح واکنش باتوجه به مشارکت در تکمیل فرم از جمله دلایل انتخاب شرکت گاز استان هرمزگان بوده است.


وی همچنین با اشاره به اهمیت توسعه دانش و مهارت کارکنان این شرکت افزود: سال گذشته بیش از ۹۴۰۰ نفر ساعت آموزش در شرکت گاز استان هرمزگان ثبت شد. که این مهم در کنار همراهی و حضور مشتاقانه تمامی کارکنان و پرسنل شرکت در دوره‌های آموزشی میسر گردید.


ایشان، پیاده سازی و اجرای استاندارد آموزشی ۱۰۰۱۵ از سال ۹۷ تاکنون را یکی دیگر از عوامل موثر در بهبود عملکرد واحد آموزش نام برد.


وی با اشاره به محدودیت‌های به وجود آمده ناشی از مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و همچنین دستورالعمل‌های وزارتی و داخلی افزود: در دوران اپیدمی به جهت الزام به رعایت پروتکل های بهداشتی و ممنوعیت برگزاری دوره‌های حضوری، برنامه ریزی و اجرای دوره های آموزشی به صورت مجازی آنلاین و آفلاین در شرکت گاز استان هرمزگان صورت پذیرفته است.


وی در پایان کسب این موفقیت را متعلق به همه همکاران شرکت گاز استان هرمزگان دانست و اظهار داشت: حمایت‌های مدیرعامل و رییس منابع انسانی شرکت در تحقق برنامه‌های آموزشی و مشارکت بالای کارکنان را نباید در کسب این موفقیت نادیده گرفت.


شایان ذکر است این دومین ارزیابی سالانه در سطح ۵۱ شرکت گازی می‌باشد، که واحد آموزش شرکت گاز هرمزگان در دومین سال ارزیابی از رتبه دهم سال ۱۳۹۹ موفق به صعود به جایگاه دومی در سال ۱۴۰۰ گردیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها