رئیس اندازه گیری و توزیع گاز شرکت گاز استان هرمزگان، از رشد بیش از ۱۶ درصدی مصرف گاز در هرمزگان درسال گذشته به مدت مشابه سال ۹۹ خبرداد.
رئیس اندازه گیری و توزیع گاز شرکت گاز استان هرمزگان، از رشد بیش از ۱۶ درصدی مصرف گاز در هرمزگان درسال گذشته به مدت مشابه سال ۹۹ خبرداد.
کد خبر: ۱۳۶۵۴۳۲

 

به گزارش جام جم انلاین هرمزگان،رئیس اندازه گیری و توزیع گاز شرکت گاز استان هرمزگان، از رشد بیش از ۱۶ درصدی مصرف گاز در هرمزگان درسال گذشته به مدت مشابه سال ۹۹ خبرداد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان هرمزگان، سید احسان قنادزاده، رئیس اندازه گیری و توزیع گاز این شرکت، میزان مصرف گاز طبیعی در سال ۱۴۰۰ در این استان را ۸ میلیارد و ۹۲۴ میلیون و ۴۶۹ هزار متر مکعب اعلام کرد و افزود:این میزان مصرف گاز در سال گذشته به مدت مشابه سال ۹۹، بیش از ۱۶ درصد رشد داشته است.

 

وی اظهارکرد: علی رغم وجود محدودیت ها جهت تخصیص گاز در سطح کشور، با مدیریت و تلاش همکاران ما، مصارف نیروگاه ها و مراکز صنعتی با بیش از ۱۶ درصد،خانگی با ۳۵ درصد و CNG با ۴ درصد رشد به نسبت سال ۹۹، همراه بوده است.

قناد زاده بیان کرد: یکی از دلایل افزایش مصرف گاز در بخش خانگی در سال گذشته، افزایش میزان مشترکین در سطح استان و مناطق گازرسانی شده بوده است.

 

رئیس اندازه گیری و توزیع گاز شرکت گاز استان هرمزگان افزود: همکاران ما در شرکت گاز با آمادگی کامل و به صورت شبانه روزی در تلاشند تا با مدیریت صحیح و بهینه توزیع گاز، امکان بهره مندی پایدار از این نعمت الهی را برای همه مشترکین استان فراهم کنند.

 

وی عنوان کرد:با توجه به اهمیت کاهش گازهای محاسبه نشده به عنوان یک سرمایه ملی در توسعه پایدار و حفظ محیط زیست شرکت گاز استان هرمزگان با اجرای سامانه های هوشمند مانیتورینگ ،کالیبراسیون و
به روزرسانی تجهیزات اندازه گیری طی سالیان گذشته همواره رتبه اول کاهش هدر رفت گاز را در بین ۳۱ شرکت گاز استانی داشته است .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها