زنی که سه فرزندش را در لس آنجلس آمریکا به قتل رسانده بود بازداشت شد. او در تحقیقات اولیه مدعی شده که با همدستی پسر 16 ساله دیگر بچه ها را کشته است.
کد خبر: ۱۳۶۵۶۱۹

به گزارش جام جم آنلاین از لس آنجلس تایمز، حدود ساعت 7 و 40 دقیقه صبح یکشنبه بود که فردی با پلیس آمریکا تماس گرفت و اطلاع دادکه در خانه همسایه شان در منطقه مسکونی در وست هیلز حومه لس آنجلس متوجه درگیری شده و احتمال می دهد اتفاقی برای اعضای این خانواده رخ داده باشد.

ماموران بعد از این گزارش بود که وارد عمل شدند و به خانه مورد نظر رفتند و در بازرسی از آنجا جسد دختری 12 ساله و دو پسر 8 ساله که فرزندان خانواده بودند را پیدا کردند.

شواهد اولیه نشان می دادکه آنها در حمله با سلاح مرگبار از پای در آمده اند. مادر آنها آنها به نام آنجلا فلورس به عنوان تنها مظنون در خانه در حالی بازداشت شد که در حال خواندن کتاب مقدس بود.

او خیلی خونسرد بود و برای تحقیقات به اداره پلیس منتقل شد.

او در پی تحقیقات پلیس ادعا کرد سه فرزندش را باهمدستی پسری 16 ساله غریبه کشته است.

با اعتراف های او، پسر نوجوان هم شناسایی و تحقیقات از آن دو ادمه دارد.

لیزث لوملی، افسراداره پلیس لس آنجلس در این باره اعلام کرد : فلورس مادر سه قربانی پرونده به جای وثیقه 6 میلیون دلاری در بازداشت است. نوجوان 16 ساله بدون قرار وثیقه در سالن نوجوانان سیلمار نگهداری می شود.

این در حالی است که ژاکوب کورونا، همسر سابق فلورس، نیز گفت: سه شنبه شب، تقریباً یک هفته قبل از کشته شدن بچه ها، با همسر سابقش حرف زده که حرف های عجیب و غریب می زده است.

معلوم شد که آنها در سال 2001 ازدواج کردند و در سال 2007 طلاق گرفتند. حاصل زندگی شان یک فرزند مشترک دارند، اما آن کودک در بین کشته شدگان نیست و با فلورس زندگی نمی کرده است.

وقتی با او حرف زده شوکه شده چرا که او قبلاً واقعاً مذهبی نبود و مدام درباره مرگ با وی حرف زده است. به نظر می رسید قربانیان از شوهران سابق او بوده باشند.

آلن همیلتون، معاون رئیس لس آنجلس، نقش ادعایی این نوجوان 16 ساله را در این قتل «بسیار نادر» خواند و اما گفت که در این باره مقامات در حال تحقیق هستند.

دکتر فیلیپ جی. رسنیک، روانشناس پزشکی قانونی در دانشگاه کیس وسترن رزرو که حدود 80 مادر را که فرزندان خود را کشته اند مورد بررسی قرار داده است، گفت : اگرچه مواردی وجود دارد که یک مادر و یک پدر با هم مرتکب جنایت می شوند - عمل عمدی قتل والدین. فرزند او - درگیری کودک پدیده دیگری است.

چهره‌های والدین تأثیر فوق‌العاده‌ای بر فرزندانشان دارند که در صورت بدتر شدن وضعیت روانی والدین می‌تواند خطرناک شود. احتمال دارد مادر به روان پریشی مبتلا شود که پزشکی قانونی در این باره اظهار نظر می کند.

این در حالی است که گفته شده فرد ی که به عنوان متهم دوم همراه مادر بازداشت شده فرزند خود اوست بنابراین تحقیقات از آن دو برای افشای دیگر ابعاد پرونده ادامه دارد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها