با وجود اعلام مسئولان باشگاه پرسپولیس، این باشگاه پرونده شکایت از آنتونی استوکس را در دادگاه CAS پیگیری نکرده است.
کد خبر: ۱۳۶۵۴۴۹

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، باشگاه پرسپولیس در پرونده شکایت آنتونی استوکس به پرداخت 86 هزار دلار محکوم شده است و با اتمام مهلت تعیین شده از سوی فیفا، بار دیگر پنجره نقل‌و‌انتقالاتی سرخپوشان در آستانه بسته شدن قرار دارد.

طبق حکم فیفا باشگاه پرسپولیس تا تاریخ 12 اردیبهشت ماه زمان داشت تا بدهی 86 هزار دلاری استوکس را به حساب او واریز کند، اما سرخپوشان نتوانستند این پول را فراهم کنند، موضوعی که باعث شد وکیل استوکس در نامه‌ای به فیفا عدم دریافت مطالبات موکلش را اعلام کند و حالا احتمالاً پنجره پرسپولیس به‌زودی به طور رسمی بسته خواهد شد.

درباره این پرونده رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در تاریخ 29 فروردین در جمع خبرنگاران اعلام کرده بود پرونده استوکس در دادگاه CAS تأیید شده است، اما علیرغم این اظهارنظر، ظاهراً سرخپوشان اصلاً پرونده استوکس را در دادگاه عالی ورزش (CAS) پیگیری نکرده‌اند.

پیگیری خبرنگار تسنیم در این زمینه نشان می‌دهد باشگاه پرسپولیس پس از اعلام حکم اولیه از سوی فیفا در آذر ماه سال گذشته، این پرونده را به دادگاه CAS ارسال می‌کند و ثبت اولیه نیز در این نهاد انجام شده است، اما با تصمیم مدیران باشگاه پرسپولیس، این باشگاه از پرداخت هزینه دادرسی و ارسال لایحه دفاعی در زمان معین خودداری می‌کند. ظاهراً دلیل تصمیم اخیر مدیران پرسپولیس این است که این باشگاه بی‌جهت هزینه دادرسی دادگاه CAS را پرداخت نکند.

پس از تصمیم مدیران باشگاه پرسپولیس و عدم پرداخت هزینه دادرسی، دادگاه CAS در اواخر فروردین ماه با ارسال نامه‌ای به پرسپولیس اعلام می‌کند به دلیل عدم پرداخت هزینه دادرسی و عدم ارسال لایحه شکایتی، رسیدگی به این پرونده از روند این نهاد خارج شده است و سرخپوشان تا تاریخ 2 می (12 اردیبشهت ماه) برای پرداخت مطالبات استوکس فرصت خواهند داشت. زمانی که اکنون به پایان رسیده است و باید منتظر بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی سرخپوشان و احتمالاً جرایم دیگر از سوی فیفا بود.

آنتونی استوکس در زمان مدیریت محمدحسن انصاری‌فرد با قراردادی عجیب و 250 هزار دلاری به پرسپولیس پیوسته و بعد از سه بازی نیز این تیم را ترک کرده بود. این بازیکن در زمان عقد قرارداد نیز رقمی حدود 150 هزار دلار به‌عنوان پیش‌پرداخت از پرسپولیس دریافت کرده بود تا یکی از عجیب‌ترین قراردادهای فوتبال ایران را رقم بزند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها