مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: در راستای تداوم برنامه ها و پروژه های توسعه ایی شبکه ارتباطات سیار در استان، سایت جدید تلفن همراه در شهرستان مریوان نصب و راه اندازی شده است.
کد خبر: ۱۳۶۵۳۷۵

به گزارش جام جم آنلاین کردستان، آزاد حکمت پیش از ظهر امروز دوشنبه بابیان اینکه سرمایه گذاری در حوزه های مختلف مخابراتی موجب ارتقا زیرساختها و بهبود عملکرد سرویس های ارتباطی در استان می شود افزود: به همین منظور جهت تامین تجهیزات لازم برای نصب و راه اندازی سایت جدید BTS در شهرستان مریوان بیش از 30 میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان اظهارداشت: سایت جدید تلفن همراه در محدوده منبع آب شهرستان مریوان با هدف ارتقا سطح کیفی ،پایداری ارتباطِ خدمات تلفن همراه و رضایتمندی مشتریان ساکن در این منطقه نصب و راه اندازی شده است.

وی در ادامه یادآور شد: سایت مذکور مجهز به تکنولوژی های نسل دوم، سوم و چهارم اینترنت همراه است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان خاطر نشان ساخت: این اقدام شرایط دسترسی سریع تر مشتریان به محتواهای موجود در فضای مجازی، ارائه خدمات بواسطه کسب و کارهای آنلاین و انجام برخی از امورات روزمره و اداری شهروندان به صورت غیر حضوری را بیشتر از قبل مهیا می کند.

حکمت بیان داشت: درحال حاضر تعداد82 سایت BTSدر شهرستان مریوان نصب و راه اندازی و مورد استفاده مشتریان قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان مرزیِ مریوان به عنوان یک منطقه آزاد تجاری، دریچه‌ای به سوی توسعه و تحولاتِ بزرگ اقتصادی و بستری برای ورود گردشگران داخلی و بین المللی به شمار می‌رود تصریح کرد: این مجموعه در راستای ارتقا و تقویت زیرساختهای مخابراتی به منظور پاسخگویی به مطالبات ارتباطی و جلب رضایت مشتریان در این شهرستان توجه و نگاه معطوف تر داشته و برای تحقق این مهم با سرمایه گذاری ها و پروژه های قابل توجه، گام های مثمر ثمری برداشته است.  

حکمت بابیان اینکه بیشترین سهم سرمایه گذاریِ مخابرات منطقه در سال1400 به شهرستان مریوان اختصاص یافته است اضافه کرد: این اعتبار در راستای اجرای 56 پروژه مخابراتی با هدف توسعه و تقویت سطح کیفی و کمی محصولات و سرویس های مخابراتی قابل ارائه به مشتریان هزینه شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها