با تحقیقات جنایی و دستگیری چهار مظنون فاش شد

انفجار مرگبار خودرو با دینامیت

مرد گوینده بعد از آزار و اذیت دختر جوان، او را با کمک پدرش از طبقه سوم به پایین پرت کردند. این دختر به طرز معجزه‌آسایی از مرگ نجات پیدا کرد.
کد خبر: ۱۳۶۵۰۶۲

اوایل هفته گذشته، دختری جوان با حضور در شعبه هشتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از پدر و پسری به اتهام تجاوز و اقدام به قتل شکایت کرد.

پرونده با هماهنگی قضایی به پلیس آگاهی تهران ارسال شد و شاکی در تحقیقات گفت: در زمینه گویندگی به‌طور آزاد فعالیت داشتم. هنگام کار در پروژه‌ای با مردی آشنا شدم که او هم گوینده بود. شش ماه همکار بودیم تا این‌که دلباخته‌ام شد. وقتی فهمید من هم به او علاقه دارم، گفت که از همسرش جدا شده و با والدینش زندگی می‌کند. دو ماه قبل از من خواست که برای حرف‌زدن با خانواده‌اش به خانه‌شان در غرب تهران بروم. وقتی وارد خانه‌شان شده و فهمیدم تنهاست، قصد داشتم بیرون بروم که در را قفل کرد و با کتک مرا در اتاقی انداخت. مرد جوان به زور مرا مورد تجاوز قرار داد. چند دقیقه بعد هم پدرش به آنجا آمد و دو نفری مرا از پنجره طبقه سوم به پایین پرت کردند که به‌طور معجزه‌آسایی زنده ماندم. عابری با دیدن من در آن وضعیت، با اورژانس تماس گرفت و سه هفته‌ای در بیمارستان بستری بودم.

محمدامین تقویان، بازپرس شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: مرد جوان در برابر اتهام تجاوز به عنف، ضرب و جرح و مشارکت در اقدام به قتل عمدی و پدر متهم در برابر اتهام مشارکت در اقدام به قتل عمدی قرار‌گرفته‌اند. متهمان، تحت تعقیب قرار دارند تا بعد از بازداشت تحقیقات از آنها انجام شود. بخشی از پرونده در صلاحیت دادگاه کیفری یک استان تهران بود که در آنجا مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها