رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان در پیامی فرارسیدن هفته سلامت را به مردم شریف هرمزگان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تبریک گفت.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان در پیامی فرارسیدن هفته سلامت را به مردم شریف هرمزگان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تبریک گفت.
کد خبر: ۱۳۶۵۰۲۸

 

به گزارش جام جم انلاین هرمزگان،رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان در پیامی فرارسیدن هفته سلامت را به مردم شریف هرمزگان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تبریک گفت.

متن پیام دکتر حسین فرشیدی به شرح ذیل است:


مشارکت و مسئولیت پذیری همه آحاد جامعه در تامین سلامت موجب ارتقاء سواد سلامت، بهبود کیفیت زندگی و رشد و ترقی جامعه می گردد.


هفتۀ سلامت فرصت مغتنمی است برای بیان اهمیت و جایگاه بسیار مهّم سلامت در تحقق توسعۀ پایدار، جلب مشارکت مردم در سلامت با همراهی دستگاههای اجرایی و سازمانهای مردم نهاد.
هفته سلامت امسال نیز در راستای شعار این هفته «سلامت ما، سلامت سیاره ما» از هفدهم لغایت بیست و سوم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.


ارتقاء سلامت و افزایش امید به زندگی، حاصل تلاش‌ها و همکاری‌های دستگاه‌ها و سازمانهای مختلف است و در این بین نقش مهم و تاثیرگذار حوزه سلامت در ایجاد جامعه ای بانشاط و سرزنده در این برهه، بسیار خطیر و آثار و نشانه های آن به خوبی در پیشبرد اهداف کلان کشور نمایان است. طبعاً هر میزان در این حوزه سرمایه گذاری مناسبی شود، تاثیرپذیری جامعه از آن نیز به همان میزان خواهد بود.


نظام سلامت کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی تجربه بسیار خوبی در کنترل بیماری های واگیر داشته است به طوری که در سازمان جهانی بهداشت، از اقدامات بهداشتی کشور در سالهای پس از انقلاب به عنوان یکی از الگوهای درخشان یاد شده است‌‌‌؛ امیدواریم با سیاست گذاری های مناسب در حوزه سلامت و به کارگیری تمام ظرفیت های نهاد های مردمی و حاکمیتی در حوزه بیماری های واگیر نیز این تجربه افتخارآمیز تکرار شود و بتوانیم به مدد الهی بیماری کرونا را شکست دهیم.


اینجانب آغاز هفته سلامت را به همه خادمین بخش سلامت کشور، در حوزه های مختلف دانشگاه از جمله مدیران، اساتید، کارکنان، دانشجویان و پرسنل ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تبریک عرض نموده و از خداوند متعال سلامتی، عاقبت به خیری و توفیقات روزافزون را برای همگان مسئلت می نمایم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها