پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به مناسبت روز کارگر

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، در پیامی فرا رسیدن یازدهم اردیبهشت، روز کارگر را به تمامی کارگران به خصوص کارگران شاغل در حوزه بهداشت و درمان استان هرمزگان تبریک گفت.
رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، در پیامی فرا رسیدن یازدهم اردیبهشت، روز کارگر را به تمامی کارگران به خصوص کارگران شاغل در حوزه بهداشت و درمان استان هرمزگان تبریک گفت.
کد خبر: ۱۳۶۴۳۰۶

به گزارش جام جم انلاین هرمزگان،رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در پیامی فرا رسیدن یازدهم اردیبهشت، روز کارگر را به تمامی کارگران به خصوص کارگران شاغل در حوزه بهداشت و درمان استان هرمزگان تبریک گفت.

 

متن پیام به این شرح است:

 

بسمه تعالی

 

۱۱ اردیبهشت؛ روز جهانی کار و کارگر، فرصت مناسبی برای یادآوری بزرگی مردان و زنان بلند همتی است، که دستاورد تلاش خستگی‌ناپذیر شان، سازندگی و آبادانی، رفاه و سلامتی جامعه است.

 

کارگران بخش بهداشت و درمان و سلامت کشور نقش مهمی در راستای خدمت به جامعه ایفا می کنند و در مبارزه با ویروس منحوس کرونا نیز در مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان های دانشگاه متحمل زحمات بسیاری شده اند.

 

در فعالیت های حوزه های مختلف دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، کارگران و نیروهای خدمات رسان به اندازه پزشکان، پرستاران، کارشناسان و سایر کارکنان این مجموعه بزرگ سهیم می باشند و بدون حضورشان خدمت رسانی به بیماران میسر نیست.

 

بی شک کارگران بازوان حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند و همه پیشرفت‌های حاصل در مسیر زندگی نشات گرفته از رشد و پویایی فکر و گسترش اندیشه‌ورزی است و در هر جامعه‌ای که از فرصت اندیشه و بازوی هنرمند کارگران بهتر استفاده شود توسعه و پیشرفت رونقی دو چندان خواهد یافت.

 

اینجانب ضمن ارج نهادن به زحمات این تلاشگران، فرا رسیدن روز کارگر را به جامعه کارگری حوزه بهداشت و درمان استان هرمزگان که با تلاش شبانه روزی خود زمینه توسعه و آبادانی همه جانبه را فراهم می نمایند تبریک گفته و  توفیق و سربلندی همه این عزیزان را از خداوند منان خواستارم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها