فرمانده انتظامی شهرستان ایلام خبر داد:

جمع آوری ۵۳ نفر معتاد متجاهر طی یک ماه گذشته

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از اجرای طرح های پاکسازی و جمع آوری ۵۳ نفر معتاد متجاهر طی یک ماه گذشته در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۶۴۹۹۶
به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با موضوع جمع آوری معتادان متجاهر و خطرناک به منظور زیبا سازی چهره شهر و کاهش سایر جرائم در سطح شهرستان به صورت ویژه در دستورکار ماموران یگان امداد این شهرستان قرار گرفت.
 
وی افزود: طی اجرای این طرح، تعداد ۵۳ نفر از معتادان متجاهر و خطرناک جمع آوری و پس از انجام غربالگری توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به تردد معتادان ولگرد در سطح شهر که تاثیری منفی بر احساس امنیت شهروندان دارد در ادامه تصریح کرد: طبق آمار درصد قابل توجهی از سرقت‌های خرد توسط معتادان ولگرد انجام می‌گیرد از این رو جمع آوری این دسته از افراد با جدیت در دستورکار پلیس قرار دارد.

سرهنگ حیدری زاد در پایان با اشاره به استمرار طرح جمع آوری معتادان متجاهر در پی اعلام رضایت شهروندان، از آنان خواست تا طی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش‌های خود را در زمینه محل تجمع معتادان متجاهر به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن به درخواست‌های آنان رسیدگی شود
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها