سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش اعلام کرد

جزئیات دفترچه سوالات داوطلبان کنکور سراسری

سرپرست معاونت امور آزمون‌ های سازمان سنجش آموزش کشور:

زمان برگزاری آزمون‌ها تعویق نمی‌افتد

سرپرست معاونت امور آزمون‌ های سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد که این سازمان برنامه‌ای برای به تعویق انداختن هیچ کدام از آزمون‌ها را در سال جاری ندارد.
کد خبر: ۱۳۶۴۹۷۰

به گزارش جام جم آنلاین، حسن مروتی، سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با فارس با تاکید بر اینکه این سازمان برنامه‌ای برای به تعویق انداختن هیچ کدام از آزمون‌ ها را در سال جاری ندارد، گفت: با توجه به اینکه سازمان سنجش آموزش کشور آزمون‌های متعددی را در سال برگزار می‌کند، تعویق برگزاری هر کدام از آنها روند آموزش دانشگاه‌ها را دچار اختلال می‌کند.

وی با اشاره به شیوع کرونا و تعویق برگزار تعدادی از آزمون‌ های سازمان سنجش آموزش کشور، گفت: در سال گذشته به دلیل شیوع کرونا برگزاری تعدادی از آزمون‌ها پس و پیش شد و این کار باعث اختلال در برگزاری کلاس‌های درس دانشگاه‌ها شد لذا امسال با توجه به کاهش شیوع کرونا، عدم وجود شهر قرمز و برگزاری کلاس‌های حضوری دانشگاه‌ها، دقیق شدن برنامه‌ریزی آزمون‌ها لازم الاجراست.

مروتی تاکید کرد که هیچ کدام از آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور امسال به تعویق نمی‌افتد چرا که این تعویق در برگزاری آزمون‌ها مشکلات متعددی را برای دانشگاه‌ها به وجود می‌آورد.

وی تاکید کرد که داوطلبان به جای فکر به تعویق برگزاری زمان آزمون‌‌های این سازمان، تمرکز خود را بر مطالعه دروس بگذارند تا نتایج بهتری دریافت کنند.

سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه در شهریورماه نتایج تمام آزمون‌های این سازمان اعلام می‌شود، درباره برگزاری آزمون کارشناسی ارشد امسال نیز گفت: تدوین سوالات آزمون کارشناسی ارشد انجام شده، سوالات به چاپخانه ارسال و چاپ شده و آماده ارسال به حوزه‌های امتحانی است. این آزمون در ۱۸۵ شهر و ۳۸۰ حوزه امتحانی برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها