استاندار هرمزگان در جلسه فوق العاده ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا:

93 درصد مردم هرمزگان دوز دوم واکسن کرونا را تزریق کردند

استاندار هرمزگان از تزریق 93 درصدی دوز دوم کرونا توسط مردم این استان خبر داد و از عموم مردم شریف کشور دعوت کرد در تعطیلات پیش رو، به هرمزگان سفر کنند.
استاندار هرمزگان از تزریق 93 درصدی دوز دوم کرونا توسط مردم این استان خبر داد و از عموم مردم شریف کشور دعوت کرد در تعطیلات پیش رو، به هرمزگان سفر کنند.
کد خبر: ۱۳۶۴۰۳۹

 


به گزارش جام جم انلاین هرمزگان،استاندار هرمزگان از تزریق 93 درصدی دوز دوم کرونا توسط مردم این استان خبر داد و از عموم مردم شریف کشور دعوت کرد در تعطیلات پیش رو، به هرمزگان سفر کنند.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری هرمزگان، ظهر امروز جلسه فوق العاده ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا به ریاست مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان و با حضور سردار محمد حسین سپهر فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونای کشور برگزار شد.

 

استاندار هرمزگان در این جلسه با تاکید بر این نکته که مردم استان هرمزگان توجه ویژه‌ای به امر واکسیناسیون داشته‌اند گفت: مطابق آمارها 98 درصد مردم هرمزگان واکسن دوز اول و 93 درصد مردم دوز دوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

 

وی افزود: استان هرمزگان با پوشش بالای واکسیناسیون یک استان امن و سالم است که در 15 روز گذشته تنها یک فوتی کرونایی داشته‌ایم و به همین جهت از عموم ملت شریف ایران دعوت می‌کنم در تعطیلات پیش رو استان هرمزگان را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنند.

 

مهندس دوستی گفت: ما در استان هرمزگان نیازمند دو تاسیس دو دانشگاه علوم پزشکی جدید در شرق و غرب استان هستیم که دانشگاه علوم پزشکی شرق به مرکزیت میناب و دانشگاه علوم پزشکی غرب نیز به مرکزیت بندرلنگه باید احداث شوند.

 

وی تصریح کرد: مراکز آزمایشگاهی استان نیازمند تجهیز هستند و از همین رو از وزارت بهداشت می‌خواهیم نسبت به تجهیز آزمایشگاه‌های استان اقدام کنند.

 

استاندار هرمزگان گفت: کادر بهداشت و درمان استان هرمزگان با تلاش‌های بسیار در ایام گذشته در صیانت از جان شهروندان همت کردند و نیاز است با تزریق اعتبار از سوی وزارت کشور معوقات کادر درمانی پرداخت شود.

 

سردار محمد حسین سپهر فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا نیز در این جلسه اظهار داشت: بیماری کرونا در یک سال اخیر در کشور با تدابیر ریاست جمهوری، ستاد ملی و ستادهای استانی به نحو مطلوبی مدیریت شد.

 

وی افزود: با توجه به تهدیدات این بیماری و عدم پایان این بیماری و امکان طغیان مجدد کرونا مردم باید مراقبت‌های بهداشتی را همچنان در دستور کار قرار دهند.

 

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا گفت: در استان هرمزگان بر اساس گزارش‌های ارسال شده مدیریت بسیار خوبی در زمینه کرونا شاهد بودیم و در برخی زمینه‌ها این استان جزو اولین‌ها و حتی سرآمد بوده است.

 

وی تصریح کرد: از صنوف مختلف، دانشگاهیان، دانش آموزان و تمام اقشار مردم می‌خواهیم در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی کاملا با مجموعه ستاد استانی همکاری کنند تا شاهد تعطیلی مجدد صنوف و کسب و کارها که ضربه سنگینی بر پیکره اقتصاد جامعه است نباشیم.

 

سردار سپهر گفت: در زمینه واکسیناسیون نیز از عموم مردم می‌خواهیم که اگر دوزهای دوم و سوم را تزریق نکرده‌اند حتما نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند تا شرایط فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی و گردشگری و آموزش‌های حضوری در مدارس و دانشگاه‌ها به شکل مطلوبی ادامه یابد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها