در این مقاله که به وسیله سایت فروشگاه اینترنتی لوازم لوکس و اسپرت اتومبیل ایلیا بست تهیه شده توجه شما را به جزییاتی در مورد نسل جدید سری 7 بی ام و جلب می نماییم .
کد خبر: ۱۳۶۴۲۸۳
 
نسل جدید بی ام  و  (BMW)  سری 7 رونمایی شد
 
 
در این مقاله که به وسیله سایت فروشگاه اینترنتی لوازم لوکس و اسپرت اتومبیل ایلیا بست تهیه شده توجه شما را به جزییاتی در مورد نسل جدید سری 7 بی ام و جلب می نماییم .

در ایلیا بست انواع کفپوش خودرو خارجی و ایرانی را می توانید در تنوع بالا خریداری کنید .
 
همچنین در قسمت آموزش سایت می توانید پکیج آموزش سریع کسب درآمد بالا بدون نیاز به سرمایه بالا تهیه فرمایید .
 
رونمایی بی ام و BMW از لوکس ترین خودرو تولیدی حود یعنی نسل جدید سری ۷ که به گفته این شرکت از پیشرفته ترین مدلها می باشد که مدل دیگر آن تماما الکتریکی می باشد این تیتر ، مهمترین خبر از سری خبر های این هفته تولیدات خودروسازان بود .

سرانجام پس از مدت‌ها انتظار نسل جدید بی‌ام‌و سری ۷ رسماً معرفی شده است و حتی با وجود مدل‌های برجسته در نسل‌های قبلی، این را می‌توان مهم‌ترین نسل در تاریخ سری ۷ دانست زیرا برای اولین بار از زمان تولید این سدان پرچم‌دار در سال ۱۹۷۷ شاهد ارائهٔ یک نسخهٔ تمام الکتریکی با نام i7 هستیم. این بخشی از تلاش بی‌ام‌و برای حرکت در مسیر الکتریکی‌سازی سبد محصولات خود است.
 
به گفته کارخانه BMW برای هر دو نمونه یک بدنه طراحی شده است که با این تصمیم بسیاری از هزینه های ساخت این سری از تولیدات بی ام و کاهش داشته باشد و سود بیشتری از فروش این مدل کسب کند . اما رقیب بزرگ این خودرو ساز یعنی بنز برای هر مدل بدنه جداگانه تولید می کند .

 
نسل جدید بی ام  و  (BMW)  سری 7 رونمایی شد

نمونه تمام برقی این خودرو با نام i7 بفروش میرسد .

این خودرو دارای دوموتور با قدرت ۵۴۴ اسب بخار است و می تواند با هر بار شارژ تا ۶۲۵ کیلومتر حرکت کند و در زید ۵ ثانیه به شتاب ۰ تا صد کیلومتر بر ساعت برسد .

مدل بالا ردهٔ ۷۶۰i xDrive هم به پیشرانهٔ ۴.۴ لیتری V8 توئین توربو مجهز است که از همان سیستم هیبریدی خفیف بهره می‌برد و ۵۴۳ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این مدل با استفاده از قدرت بیشتر خود ظرف تنها ۴.۲ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. انتقال نیروی هردو موتور نیز توسط همان گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک آشنا صورت می‌گیرد.

 
نسل جدید بی ام  و  (BMW)  سری 7 رونمایی شد

حداکثر سرعت این خودرو ۲۴۰ کیلومتر بر ساعت می باشد.

قیمت پایه i7 در کشور آلمان یکصد و سی و هشت هزار یورو معادل یکصد و پنجاه هزار دلار است .

 تغییراتی که این مدل نسبت به نسل قدیم سری ۷ دارد اعم از جلوپنجره بسیار بزرگ و چراغ های دوتکه می باشد و ابعاد ماشین بزرگتر از نسل قبلی سری ۷ است .

این نمونه دارای طراحی و خطوطی به مراتب ساده تر از نمونه های قبلی می باشد .

BMW در نظر دارد جهت ارائه ارتقا فن آوری های اتومبیل های بدون نیاز به راننده و خودران سطح 3 مجوزهای قانونی برای تولید نسل جدید سری 7 را بگیرد .

با این امکان راننده می تواند در مسیر های محدود آپشن خودران اتومبیل را فعال نماید و تنها از جاده لذت ببرد .

شرکت بی ام و در این مورد می گوید که اسطح سه خودران تا دوسال دیگر به این مدل اضافه خواهد شد .

سری هفت در تمام مدل های خود از سیستم تعلیق بادی بصورت استاندارد بهره گرفته است و به سیستم تنظیم ارتفاع خودکار و الکترونیکی خودرو نیز مجهز می باشد . این سیستم می تواند ارتفاع اتومبیل را تا ده میلیمتر تغییر دهد که این عدرد در مسیر های مختلف متغییر می باشد و امکان تغییر آن تا 20 میلیمتر می باشد .

همچنین برای سرعت های بالای 120 کیلومتر بر ساعت در سری i7 ارتفاع اتومبیل بصورت خودکار و در جهت بهبود آیرو دینامیک خودرو کاهش می یابد .

در این مدل چرخ های عقب نیز از سیستم فرمان گیری بهره می برند . این سیستم می تواند تا 3.5 درجه به چرخ های عقب زاویه بدهد .
 

نسل جدید بی ام  و  (BMW)  سری 7 رونمایی شد

 
همچنین انتظار می رود این خودرو در اروپا نظر بسیاری از طرفداران را به خود جلب کند و فروش خوبی را در اروپا به ارمغان بیاورد .

همچنین انتظار می رود در آمریکا بیشتر مدل بنزینی هیبریدی طرفدار پیدا کند . موتورهای بنزینی شش و هشت سیلندر است. قوی‌ترین مدل ۵۳۶ اسب بخار قدرت دارد و قیمتش کمی ارزان‌تر از مدل الکتریکی است.

قیمت نسل جدید بی‌ام‌و سری ۷ در نسخهٔ پایهٔ ۷۴۰i از ۹۴,۲۹۵ دلار آغاز می‌شود که این رقم در مدل هشت سیلندر ۷۶۰i xDrive به ۱۱۴,۹۹۵ دلار می‌رسد. i7 xDrive60 اما کمی گران‌تر بوده و قیمت آن از ۱۲۰,۲۹۵ دلار شروع می‌شود. اولین نمونه‌های این پرچم‌دار جدید از نوامبر امسال راهی بازار خواهند شد.
 


طراحی بیرون نسل جدید سری 7

 

در این مدل از خودروهای تولیدی شرکت بی ام و طراحی نسبت به مدل های قبل فاصله بسیاری دارد . در طراحی جلو خودرو شاهد همان طرحی هستیم که در مدل فیس لیفت X7  دیدیم . دی لایت باریک و چراغ های دو قسمتی با جلو پنجره ای بزرگ به شکل جفت کلیوی  و چراغ های اصلی آن جایگذاری شده در سپر است .

در نمونه بنزینی این خودرو و در ورودی های هوای پایین سپر از پکیج Msport استفاده شده در صورتی که در i7 تریم این ورودی ها آبی رنگ است .

همچنین استفاده از این نسخه از سپر های تهاجمی تر و رینگ‌های ۲۰ یا ۲۱ اینچی M و تریم مشکی‌ رنگ شادولاین برای i7 بدون هزینه قابل سفارش است .
 


طراحی داخل سری 7 جدید

 

در داخل این خودرو پرچم دار BMW  از نرم‌افزار iDrive 8 جدیدترین نسخه از شرکت لایو کاکپیت استفاده شده است .

صفحه نمایشگر یعنی صفحه آمپر دیجیتال 12.3 اینچی بزرگ منهی و صفحه نمایش لمسی 14.9 اینچی شاید یکی از مهمترین ویژگی های طراحی داخل این خودرو باشد . در زیز این نمایشگر یک نوار کریستالی با کنترل های لمسی خازنی برای سیستم تهویه نصب شده است .

همچنین شما می توانید سیستم صوتی فراگیر بی ام و که 4 عدد از این بلند گوه ها در نمد سقف خودرو تعبیه شده اند و در کل شامل 36 بلندگوی استاندارد است را سفارش دهید تا آن را با 18 بلندگوی قبل جایگزین کنند .
از تمام این 36 بلندگو صدایی 4d پخش می شود . تمام محصولات سری 7 با نسخه کمک راننده فعال ارائه می شوند اما برای اولین بار در این محصول سیستم نیمه خودران سطح 2 پلاس نیز ارائه می شود .

این سیستم به اندازه سوپرکروز جنرال موتور و بلو کروز فورد بسیار کاربرد دارد . حفظ  حرکت بین خطوط و تعویض خط خودکار یکی از این ویژگی ها در سیستم خودران سطح 2 پلاس می باشد .

بی‌ام‌و همچنین سری ۷ را به نسخهٔ جدیدی از سیستم دستیار پارک هم مجهز کرده است که حالا قابلیت پارک از راه دور از طریق گوشی هوشمند را دارد.
 
 
 
گردآورنده : ilyabest.com
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها