رنتینال ارائه دهنده تمامی خدمات اجاره خودرو تهران ، اجاره ماشین ، رنت ماشین تهران ، اجاره خودرو لوکس در تمامی مناطق تهران میباشد.
کد خبر: ۱۳۶۶۸۶۳
اجاره ماشین ، اجاره خودرو به این معنا است که فرد از یکسری شرکت‌ها خودرو مورد نظر خود را با توجه به نیاز شخصی خود برای چند ساعت تا چند روز و یا حتی یک تا چند ماه اجاره می‌کند و در ازای اجاره دادن ماشین از فرد مدارکی به عنوان ضمانت گرفته می‌شود. شرکت رنتینال با ارائه خدماتی ویژه که با هدف رضایت مشتری است به اجاره انواع خودروهای لوکس به صورت ساعتی، روزانه و ... می‌پردازد.
 
 
اجاره خودرو
 

اجاره خودرو


چرا باید از اجاره خودرو رنتینال بهره مند شویم ؟ امروزه با توجه به افزایش قیمت خودروها امکان خرید ماشین‌ های لوکس و گران قیمت وجود ندارد با این حال ممکن است بسیار برای ما این اتفاق افتاده باشد که به اجاره ماشین نیاز داشته باشیم به عنوان مثال زوج‌ های جوان ممکن است که خودرو برای مراسم عروسیشان نداشته باشند اینجا است که اجاره خودرو یا رنت ماشین به شما کمک می‌کند تا شبی به یاد ماندنی را بدون هیچ نگرانی تجربه کنید در این مقاله از سایت رنتینال قصد داریم راجع به اجاره خودرو و شرایط آن با شما صحبت کنیم. بنابراین پیشنهاد می‌کنم تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

 

مزایای اجاره خودرو


امروزه عوامل مختلفی باعث می‌شود که شما تصمیم به اجاره کردن خودرو داشته باشید از جمله این دلایل می‌توان به نبود توان مالی برای خرید ماشین اشاره کرد در ادامه به برخی از مزایای اجاره خودرو اشاره می‌کنیم:

1-پس انداز کردن پول
 
2-راحتی در سفر
 
3-قیمت مناسب
 
4-سفری کم هزینه‌تر


موارد مهم اجاره خودرو تهران


دو مورد از مهم ترین موضوعاتی که تقریبا تمام مشتریان اجاره خودرو تهران درباره آن نگرانی دارند و سوال می پرسند این است که اگر در طول مسیر تصادفی رخ دهد تکلیف چه خواهد بود و موضوع دوم سلامت خودرو است، پاسخ هر دو موضوع در ادامه آورده شده است.


ترس از تصادف در اجاره خودرو تهران


در رابطه با تصادف باید بگوئیم که جای هیچ نگرانی نیست چرا که تمامی خودروهای اجاره ای دارای بیمه نامه هستند و در صورت بروز حادثه بیمه این خسارات را پرداخت خواهد کرد. البته این بدان معنا نیست که بی احتیاط رانندگی کرد بلکه همچنان رعایت تمام قوانین در رانندگی وظیفه تمامی رانندگان است.


سلامت خودرو اجاره ماشین تهران


از آن جایی که برخی از افراد خودروها را برای مسافرت اجاره می کنند و در باید مسافتی طولانی را طی کنند در نتیجه سلامت خودرو بسیار حائز اهمیت است، شرکت های معتبر که کارنامه ی درخشانی در عرصه فعالیت خود دارند می توانند در رابطه با سلامت خودروهای اجاره ای خود به شما اطمینان دهند، موسسه رنتینال یکی از همین شرکت هاست که سلامت خودروهای خود را تضمین می کند در نتیجه شما با خاطری آسوده می توانید مسافرت کنید.


مدارک مورد نیاز برای اجاره ماشین


در حال حاضر در سراسر کشور امکان اجاره کردن ماشین وجود دارد اما اجاره ماشین در تهران بسیار بیشتر از سایر نقاط کشور اتفاق می‌افتد. یکی از معتبرترین و با سابقه‌ترین شرکت‌ های اجاره ماشین ، شرکت رنتینال است که خدمات بسیاری، نظیر اجاره خودرو لوکس، اجاره ماشین های شهری، اجاره ماشین مسافربری و ... می‌پردازد.

برای اجاره ماشین معمولا باید مدارک زیر را دارا باشید:

1-داشتن یک کارت ملی معتبر از ملزومات اجاره ماشین است.
 
2-داشتن گواهینامه نیز از دیگر مدارک است که برای اجاره ماشین لازم است.
 
3-اخذ چک و یا سفته به قیمت روز خودرو از دیگر شرایط اجاره کردن ماشین است.
 
4-پرداخت هزینه کرایه خودرو در زمان تحویل دادن خودرو به صورت نقدی یا با استفاده از کارت‌های بانکی.
 
5-اخذ 10 تا 15 درصد از مبلغ قیمت خودرو به عنوان ودیعه نقدی.
 
6-آدرس محل سکونت مشتری
 
7-و دیگر موارد و شرایطی که برای هر شرکت متفاوت است.
 
 
 
اجاره خودرو، اجاره ماشین در تهران
 


اجاره دادن خودرو در تهران توسط شرکت رنتینال به چه شکل است؟


اجاره خودرو با راننده


یکی از شیوه‌های اجاره اتومبیل، اجاره خودرو با راننده می باشد. این روش از اجاره ماشین نسبت به اجاره بدون راننده ارزان‌تر است. اجاره ماشین با راننده برای زمانی مناسب است که شما زمان کافی برای رانندگی کردن ندارید. معمولا شرایط اجاره ماشین به همراه راننده بسیار راحت‌تر از سایر روش‌ها است. چراکه در این شیوه هیچ نیازی برای ارائه دادن ضمانت نامه وجود ندارد و همه مسئولیت‌ها برعهده راننده خودرو است.


اجاره ماشین به صرفه برای ارگان ها و شرکت ها


بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها معمولا هزینه زیادی را صرف خرید اتومبیل می‌کنند. آن هم خودروهایی که تنها در زمان‌های خاص از آن‌ها استفاده می‌شود بنابراین هزینه نگهداری سالانه این ماشین‌ها بسیار بالا می‌رود و بهتر است که ارگان‌ها و سازمان‌هایی که چنین شرایطی دارند به اجاره ماشین بپردازند. به این شکل در بسیاری از هزینه‌ها صرفه جویی می‌شود..


اجاره خودرو برای مسافرت


امروزه سفرهای گروهی بسیار مورد استقبال گروهی از مردم قرارگرفته است. معمولا افراد برای این نوع مسافرت‌ها یا از اتومبیل‌های شخصی خود و یا از تورهای مسافرتی استفاده می‌کنند که هزینه آن بسیار بالا است. شرکت رنتینال با  اجاره ون و اتوبوس این امکان را برای شما فراهم می‌کند که به جای چند وسیله نقلیه با یک ون یا اتوبوس بسته به تعداد افراد گروه یک سفر به یادماندنی و جذاب را برای خود ایجاد کنید.


اجاره خودرو روزانه


در بسیاری از مواقع تحت شرایط خاصی افراد مجبور می‌شوند که از سرویس‌ها و خدما خودرو به شکل روزانه استفاده کنند. به عنوان مثال برای رفتن به یک مهمانی یا مراسم خاص، رفتن به یک قرار کاری مهم و یا حتی تجربه رانندگی با یک ماشین گران قیمت و لوکس گاهی برای بسیاری از افراد وسوسه انگیز است بنابراین اجاره خودرو به شکل روزانه نیز انجام می‌شود.


نکات مهم اجاره خودرو در تهران


مسلما اجاره خودرو تهران مزیت هایی به همراه دارد که این چنین محبوبیت پیدا کرده است، از جمله مزیت هایی که می توان برای آن ذکر کرد به شرح زیر است :

با اجاره خودرو دیگر هیچ نگرانی راجع به این که تعمیر و نگهداری آن چه هزینه ای به همراه دارد یا حق بیمه ی آن چقدر است، نخواهید داشت.

با توجه به این که می توانید هر ماشینی را با هر پلاکی انتخاب کنید، به راحتی بر مشکلات ترافیکی غلبه خواهید کرد.

از دیگر مزیت های آن این است که با کمترین هزینه می توانید تجربه رانندگی با آخرین مدل از بهترین ماشین های دنیا را داشته باشید.

حتی در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید از آخرین فناوری صنعت انواع خودروها بهره مند شوید.

زمانی که به سفر فوری نیاز پیدا می کنید و نمی توانید بلیط قطار یا هواپیما پیدا کنید می توانید از موسسه رنتینال خودرو اجاره کنید و به کار خود برسید.

برای هر نوع مراسم، سفر، قرارکاری و… می توانید ماشینی متناسب با جو حاکم بر محیط انتخاب کنید و هم زمان با بهترین ماشین به مراسم خود برسید.
 


مشخصات خودرو سوناتا


سوناتا یکی از محبوب‌ترین خودروهایی است که با سه دهه سابقه با خودروهایی همچون تویوتا کمری و هوندا آکورد رقابت می‌کند. این خودرو ساخت شرکت هیوندا از کشور کره می‌باشد که جزو بزرگ‌ترین شرکت‌های خودروسازی جهان محسوب می‌شود. سوناتا دارای مدل‌ها و نسل‌های متفاوتی است که نسل هفتم سوناتا که در مدل 2015 به بازار آمد به دلیل شرایط نامساعد در بازار ایران عرضه نشد. اما نسل ششم این خودرو با نام سوناتا YF فروش بسیار زیادی در کشور داشت و از استقبال خوبی برخوردار شد.

از جمله مشخصات این خودرو می‌توان به استحکام و مقاومت بالای بدنه، عایق بندی باکیفیت کابین، دارای ایربگ‌های جانبی جلو، دارای پنج گرمکن در جلو، عقب و فرمان ماشین، طراحی زیبا و خاص، دارای رادار نقطه کور، دارای سیستم مولتی مدیا، مدل زیبا و جذاب فرمان‌چهار شاخه سوناتا YF با روکش چرمی و کلیدهای کنترلی، دارای صندلی‌هایی با روکش چرمی، کابین هیوندای سوناتا جادار و بزرگ است به طوری که مناسب یک خانواده است.

این خودرو دارای امکانات رفاهی خاصی همچون سیستم ورود بدون کلید و دارایاستارت دکمه‌ای، دارای 8 حالت تنظیم برقی صندلی راننده، دارای تنظیم چهار حالت صندلی سرنشین با تنظیم برقی، مجهز به چراغ مه شکن عقب و جلو، دارای آینه جانبی تاشو با تنظیم برقی مجهز به گرمکن و حافظه، دارای سیستم تهویه اتوماتیک، دارای سانروف پانوراما است که از جمله ویژگی های این ماشین محسوب می شود. همچنین این خودرو دارای تجهیزات ایمنی مانند 6 کیسه هوا، کمربندهای ایمنی پیش کشنده، ترمز ضد قفل، ترمز کمکی، کروز کنترل و ... است.
 
 

 

سوناتا


اجاره خودرو رنتینال


در این مطلب از سایت رنتینال به توضیح درباره اجاره ماشین، بررسی مزایای اجاره خودرو همچنین شرایط و مدارک رنت ماشین را به شکل کامل بررسی کردیم و در نهایت شیوه‌های اجاره دادن خودرو که به شکل اجاره اتومبیل با راننده، اجاره اتومبیل برای شرکت‌ها، اجاره اتومبیل برای مسافرت و همچنین اجاره دادن خودرو به شکل روزانه را برای شما توضیح دادیم همچنین میتوانید برای اطلاعات بیشتر به سایت https://rentinal.info/ مراجعه کنید.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها