طرح سربازی پیمانی چیست؟

آخرین جزئیات حقوق سربازان

رییس سازمان وظیفه عمومی خبر داد:

افزایش حقوق‌ تمام سربازان از ادیبهشت

رییس سازمان وظیفه عمومی فرماندهی کل انتظامی کشور اعلام کرد که حقوق سربازان از اردیبهشت ماه افزایش پیدا خواهد کرد.
کد خبر: ۱۳۶۴۲۶۵

به گزارش جام جم آنلاین، سردار تقی مهری درباره افزایش حقوق سربازان وظیفه اظهارکرد: برابر قانون باید ۶۰ تا ۹۰ درصد از حداقل حقوق یک نیروی کادر یا پایور در نیروهای مسلح برابر جدولی که ستاد کل نیروهای مسلح اعلام می‌کند به سربازان پرداخت شود. خوشبختانه در سال گذشته با پیگیری‌هایی که صورت گرفت این افزایش حقوق انجام شد و حتی در بهمن یا اسفند که پیگیری شد حقوق اسفندماه سربازان هم افزایش پیدا کرد.

وی با بیان اینکه حقوق فروردین ماه سربازان نیز مطابق سال ۱۴۰۰ پرداخت شد، گفت: امیدواریم در اردیبهشت ماه با توجه به اینکه آیین نامه و دستورالعمل افزایش حقوق سربازان نیروهای مسلح تدوین شده و آماده ابلاغ است این امر محقق شود، در حال حاضر ما منتظر اعلام آیین نامه استفاده از منابع مالی از سوی دولت محترم هستیم و طبق پیگیری‌ها در اردیبهشت ماه سال اجرایی این امر عملیاتی خواهد شد و حقوق سربازان افزایش خوبی پیدا خواهد کرد.

مهری همچنین خبری خوش به سربازان انتظامی کل کشور داد و گفت:‌ در جلسه افطاری در خدمت فرمانده محترم کل انتظامی بودیم، در آن‌جا غیبت پشت دفترچه‌ای تمام سربازان متاهل بخشیده شد که معمولا یا سه ماهه یا شش ماهه است. همینطور برای افراد مجرد نیز نصف این مدت بخشیده شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها