مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج‌فارس مطرح کرد:

پیش‌بینی دستیابی به اشتغال ۲۳ هزار نفری در افق ۱۴۰۴

پیام تبریک مدیرعامل ایزوایکو به مناسبت روز ملی خلیج فارس

مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) طی پیامی روز ملی خلیج فارس را تبریک گفت.
مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) طی پیامی روز ملی خلیج فارس را تبریک گفت.
کد خبر: ۱۳۶۴۲۲۳

به گزارش جام جم انلاین هرمزگان، مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) طی پیامی روز ملی خلیج فارس را تبریک گفت.

 

به گزارش حوزه ارتباطات و امور بین الملل ایزوایکو در متن این پیام آمده است:

 

 صنعت دریا و دریا نوردی قدمتی به اندازه تاریخ دارد و به گواه اسناد و شواهد در ادوار مختلف ایران در عرصه های مختلف نظامی و اقتصادی از این ظرفیت بهره برداری مینموده.

 

خلیج فارس نیز به عنوان هویت ملی مردم ایران از دیرباز مورد توجه و تاکید بوده تا جایی که نام خلیج فارس به وضوح به دفعات در اسناد مختلف تاریخی ذکر شده و از این رو نام و هویتی ریشه دار است که تا همیشه این خلیج ایرانی با عنوان خلیج فارس شناخته خواهد شد و تا ابد نیز خلیج فارس خواهد ماند.

 

و اینک در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ با افتخار‌ به نیابت از تمامی پرسنل ایزوایکو و منطقه ویژه اقتصادی کشتی سازی خلیج فارس اعلام میکنیم ضمن گرامی داشت روز ملی خلیج فارس با کار و تلاش بی وقفه در کنار این خطه ی نیلگون تمام سعی خود را در راستای پر آوازه تر کردن نام خلیج تا ابد فارس به کار خواهیم گرفت.

سلمان ضربی
۱۰ اردیبهشت 1401

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها