کد خبر: ۱۳۶۴۲۰۳

امضای تفاهم نامه بین دانشگاه تهران و گروه صنعتی گلرنگ

با امضای تفاهم نامه بین دانشگاه تهران و گروه صنعتی گلرنگ؛
مرکز توسعه رهبران کسب‌وکار استاد محمد کریم فضلی ساخته می شود
مراسم کلنگ زنی مرکز توسعه رهبران کسب‌وکار استاد محمد کریم فضلی (بنیانگذار فقید گروه صنعتی گلرنگ) در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران عصر روز چهارشنبه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ هم زمان با سالروز تولد این مرد بزرگ وکار آفرین کشورمان در تالار الغدیر این دانشکده برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ما، در این مراسم دکتر مهدی فضلی، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ بیان داشت: ۱۳ سال پیش در مراسم تولد بنیانگذار گروه صنعتی گلرنگ، ایشان وقتی دعاهای زیبای همکاران را درباره سلامتی و طول عمرشان شنیدند تشکر کردند و گفتند برای من امروز طول عمر خیلی مهم نیست؛ آن چیزی که مهم است این است که ما ۱۰۰ هزار نفر همکار در مجموعه داشته باشیم. ما این صحبت حاج آقا را روی چشم گذاشتیم و خدمتشان قول دادیم. آن روز ۳۰۰۰ نفر بودیم و امروز بعد از گذشت ۱۳ سال، رشدی ۱۵ برابری را تجربه کرده‌ایم و در گروه صنعتی گلرنگ ۴۵۰۰۰ همکار هستیم و برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا سال ۱۴۱۰ قولی را که به بنیانگذار گروه صنعتی گلرنگ داده‌ایم محقق کنیم و ۱۰۰ هزار نفر همکار در مجموعه داشته باشیم.

امضای تفاهم نامه بین دانشگاه تهران و گروه صنعتی گلرنگ

رئیس هیئت مدیره گروه صنعتی گلرنگ با بیان این مطلب که گروه صنعتی گلرنگ در حال برنامه‌ریزی برای پیوستن به یکی از ۵۰۰ شرکت برتر جهان است، ادامه داد: امیدواریم این شجره طیبه که امروز بنیان نهاده می‌شود بتواند در آینده نه چندان دور به عنوان یکی از مراکز مطرح در ساخت رهبران کسب‌وکار کشور عزیزمان به بهترین نحو ممکن تجلی پیدا کند و بتواند در افزایش GDP و افزایش بهره‌وری در سطح کشور تاثیرات به‌سزایی داشته باشد و الگویی باشد که دیگران هم بتوانند از آن به‌خوبی استفاده کنند.
در بخش دیگری از این مراسم دکتر سید محمد مقیمی، رئیس دانشگاه تهران بیان داشت: یکی از دغدغه‌های همیشگی ما در رشته مدیریت، این است که علاوه بر تلاش‌های علمی که در جای خود بسیار ارزشمند است، در بخش عملی هم قوی عمل کنیم و تئوری و عمل با هم آمیخته باشند. امروز شاهد تاسیس مرکزی هستیم که می‌تواند این دغدغه‌ی قدیمی را برطرف کند.
رییس دانشگاه تهران ادامه داد: مرکز توسعه رهبران کسب‌وکار انشاءالله به گونه‌ای عمل خواهد کرد که در گام نخست، استعدادیابی رهبران کسب‌وکارهای کارآفرینانه را شاهد باشیم و سپس آزمایشگاهی باشد که افراد مستعد بتوانند جنبه‌ی رهبری خود را در یک فضای مطمئن به آزمون بگذارند.
دکتر طاهر روشندل اربطانی، رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران نیز در این مراسم اظهار داشت: رخدادی که امروز شاهدش خواهیم بود می‌تواند آغازگر تحولی شگرف در پیوند صنعت و دانشگاه باشد که حلقه‌ی مفقوده‌ای در زمینه‌ی پیشرفت و توسعه است.
ریاست دانشکده مدیریت دانشگاه تهران ادامه داد: امیدواریم در سایه‌ی چنین برنامه‌هایی، همبستگی و هم‌افزایی بین صنعت و دانشگاه بیشتر شود و از برکات آن جامعه‌ی ما بهره‌مند گردد.

امضای تفاهم نامه بین دانشگاه تهران و گروه صنعتی گلرنگ

در ادامه این برنامه در زمینه تاسیس مراسم کلنگ زنی مرکز توسعه رهبران کسب‌وکار استاد محمد کریم فضلی، با حمایت گروه صنعتی گلرنگ، تفاهم‌نامه‌ای بین دانشگاه تهران و گروه صنعتی گلرنگ امضا شد.
این تفاهم‌نامه به امضای دکتر مهدی فضلی، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ و دکتر سید محمد مقیمی، رئیس دانشگاه تهران رسید.
کلنگ زنی مرکز توسعه رهبران کسب‌وکار دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و صرف افطار پایان بخش این مراسم بود.
لازم به ذکر است مرکز توسعه رهبران کسب‌وکار سه هدف عمده دارد:
ـ به طور اختصاصی برای گروه صنعتی گلرنگ مجموعه‌ای از مدیران شایسته با مهارت‌های رهبری همه جانبه پرورش دهد؛
ـ مدیران آینده‌ی شرکت‌های ایران را تربیت کرده و رشد دهد، به نحوی که سازمان‌ها با اطمینان از کیفیت، مدیران خود را از دانش‌آموختگان این مرکز انتخاب کنند؛
ـ به مدیران کنونی و اعضای هیئت مدیره دستگاه‌ها و سازمان‌ها و شرکت‌ها، خدمات آموزشی و بینش‌افزایی و مهارت‌افزایی ارائه دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها