جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی کل کشور خبر داد

لغو محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی روز قدس

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی کل کشور حضور مردم در راهپیمایی روز قدس را مایه دلگرمی برای ملت‌های مظلوم سراسر جهان و وحشت رژیم‌های ظالم و به خصوص رژیم غاصب صهیونیستی دانست.
کد خبر: ۱۳۶۴۰۷۹

به گزارش جام جم آنلاین، سردار سید تیمور حسینی در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفتگو با ایسنا با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای را برای این راهپیمایی در نظرگرفته بود و ما امروز شاهد آن بودیم که مردم حضور چشمگیری در این راهپیمایی داشتند؛ به طوری که گزارش‌های ما نشان می‌دهد که معابر هسته مرکزی شهری تهران نظیر خیابان انقلاب، فلسطین، خیابان آزادی و ... مملو از جمعیت بود.

وی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی روز قدس موجب دلگرمی مردم مظلوم سراسر جهان و ترس مستکبران و ظالمان است، گفت: این حضور لرزه بر تن رژیم‌های غاصب صهیونیستی و یارانش خواهد انداخت. ظالمان باید بدانند که به زودی بساط ظلمشان در سرزمین‌های اشغالی برچیده خواهد شد.

حسینی درمورد تدابیر ترافیکی مراسم راهپیمایی روز قدس نیز اظهارکرد:‌ در سراسر کشور و با پایان راهپیمایی و نماز جمعه محدودیت‌ های ترافیکی به مرور لغو شده و با خالی شدن معابر از جمعیت این محدودیت‌ها به طورکامل لغو خواهد شد. مأموران پلیس راهور از صبح امروز در سراسر کشور در آماده‌باش کامل بودند.

گفتتی است که سرهنگ محمدباقرسلیمی، رییس پلیس ترافیک شهری و سرهنگ داوود قاسمیان، معاون عملیات پلیس راهور نیز در این راهپیمایی سردار حسینی را همراهی می‌کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها