رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان اذعان کرد : در راستای تحقق اهداف بخش کشاورزی در حوزه زراعت و دیگ حوزه هار بخش کشاورزی باید از تجارب و دانسته های بهره برداران بخش کشاورزی استفاده شود.
کد خبر: ۱۳۶۴۰۶۵

به گزارش جام جم آنلاین کردستان، پیمان اسکندری در ادامه بازدید از واحد های تولیدی شهرستان سقز با حضور در فرمانداری سقز و دیدار با فرماندار  اظهار کرد : مطالبه گری کشاورزان این منطقه در راستای حفظ منابع طبیعی قابل تحسین است و این مطالبه گری تعهد به خدمت  بیشتر را برای نهاد کشاورزی ایجاد می کند .

وی افزود: در بحث تنظیم  جهاد کشاورزی  سقز نیز عملکرد بسیار خوبی داشته که منشاء این رضایتمندی همکاری بسیار خوب دستگاههای مرتبط با جهاد کشاورزی شهرستان سقز است .

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت : تغییر رویکرد صدور مجوزها با نظارت و حراست بیشتر در راستای رفع تداخلات انجام خواهدشد این تغییر می تواند از بروز هرگونه تخلف جلوگیری نماید.

اسکندری در پایان تاکید کرد : برای تحقق اهداف و انتظارات بر حق  بهره برداران بخش کشاورزی مشاوره و استفاده از تجربیات آنها برای ایجاد همکاری بیشتر با بخش کشاورزی استان اولویتی غیر قابل انکار است که باید همکاران جهاد کشاورزی این مهم را مدنظر داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها