پسر جوان که به رفتار دختر مورد علاقه‌اش مشکوک شده بود به ماشین او ردیاب نصب کرد و دختر جوان را در خانه مرد پولداری کشت. او به‌زودی در دادگاه کیفری محاکمه خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۶۳۷۹۰

رسیدگی به این پرونده از خرداد سال گذشته و با گزارش قتل دختر جوانی در غرب تهران در دستور تیم جنایی پایتخت قرار گرفت.

ماموران با حضور در محل درگیری متوجه شدند، گلناز پس از درگیری با پسر جوانی زخمی شده و با انتقال به بیمارستان در آنجا جان خود را از دست داده است.

ماموران برای رازگشایی از این جنایت به تحقیق از مرد صاحبخانه پرداختند که وی عنوان کرد: « من و گلناز به هم علاقه داشتیم و برای او ماشینی خریده بودم. یک ماه قبل اسم مرا به اشتباه صدا زد که به او شک کرده و وقتی در این باره از او پرسیدم، مدعی شد احسان نام خواستگار قبلی او بوده است. به دلیل این‌که گذشته او به من مربوط نمی‌شد، پیگیر ماجرا نشدم. امروز گلناز به خانه‌ام آمد. ساعتی بعد هم متوجه شدم فردی محکم به در ورودی خانه ضربه می‌زند. گلناز با دیدن چهره آن مرد، خیلی ترسید و او را شناخت. خواستگار سابق گلناز به مقابل خانه آمده بود و در را می‌کوبید. از گلناز خواستم مخفی شود و در را باز کردم. احسان چند ضربه به من زد و وارد خانه شد. بعد هم گلناز را پیدا کرد و با او درگیر شد. آنجا بود که فهمیدم آنها همچنان با هم در ارتباط هستند. احسان از روی اپن آشپزخانه چاقویی برداشت و چند ضربه به گلناز زد و بعد فرار کرد. من هم دختر جوان را به بیمارستان انتقال دادم.

تحقیقات برای دستگیری احسان ادامه داشت که از بیمارستانی در مرکز تهران خبر رسید، متهم به آنجا رفته و خود را تسلیم کرده است. ماموران راهی بیمارستان شده و متهم را تحویل گرفته و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

احسان وقتی مقابل افسر تحقیق نشست به قتل اعتراف کرد و گفت: یک ماه قبل به رفتار و تماس‌های گلناز مشکوک شده و احتمال دادم به من خیانت می‌کند. به همین دلیل ردیابی خریدم و به خودروی او چسباندم و رفت و آمدهایش را زیر نظر داشتم. روز حادثه به خانه مرد پولداری رفت و من هم عصبانی دنبالش رفتم. وقتی او را با چاقو زدم، تازه فهمیدم چه‌کار کرده‌ام و پشیمان شدم اما فایده‌ای نداشت. من خواستگار او بودم اما گلناز به من خیانت کرد.

پس از تکمیل تحقیقات در دادسرای جنایی تهران برای احسان به اتهام قتل عمد، کیفرخواست صادر و پرونده برای محاکمه به شعبه۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد. احسان به‌زودی باید در برابر قضات دادگاه کیفری از خود دفاع کند.

ضمیمه تپش روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها