مدیر پایانه مرزی دوغارون گفت: امروز دوشنبه ترددهای تجاری و مسافری در این پایانه مرزی مانند گذشته و طبق روال عادی از سرگرفته شده است.
مدیر پایانه مرزی دوغارون گفت: امروز دوشنبه ترددهای تجاری و مسافری در این پایانه مرزی مانند گذشته و طبق روال عادی از سرگرفته شده است.
کد خبر: ۱۳۶۳۴۷۸
به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی ، سید احمد نظام افزود: امروز فعالیت پایانه مرزی از ساعت هشت صبح آغاز شد و طبق روال قبل تا ساعت ۱۷ ادامه خواهد داشت.وی ادامه داد: دیروز پس از ساعت ۱۳:۳۰ مرز بازگشایی شد و طی همان ساعات ۵۵ کامیون تجاری به صورت رفت و برگشت در این مرز تردد کردند.
 مدیر پایانه مرزی  دوغارون گفت: هم اکنون تردد همه ناوگان باری اعم از ترانزیتی و صادراتی از پایانه و منطقه ویژه اقتصادی دوغارون به صورت واحد از در پایانه مرزی انجام می شود.
نظام افزود: پیش از این و طی روزهای گذشته روزانه حدود ۵۰۰ دستگاه کامیون و تریلی تجاری در این مرز تردد داشته اند.
بر اساس اعلام منابع مرزی روزانه بین چهار هزار تا چهار هزار و ۵۰۰ مسافر ورودی و خروجی نیز از این مرز تردد می کنند.
به گزارش ایرنا به نقل از منابع محلی روز شنبه در پی انجام برخی فعالیتهای خارج از چهارچوب و قواعد مرزی از سوی نیروهای وابسته به طالبان در محدوده نقطه صفر مرزی دوغارون در خراسان رضوی، این مرز مهم تجاری بسته اعلام شد اما پس از انجام گفت و گوهای مرزی، گذرگاه دوغارون - اسلام قلعه حوالی ساعت ۱۳:۳۰ دیروز یکشنبه بازگشایی شد.  
مرکز شهرستان ۱۲۰ هزار نفری تایباد در ۲۲۸ کیلومتری جنوب شرق مشهد واقع است. تایباد از سمت شرق و جنوب شرق هم مرز با کشور افغانستان است.
گمرک دوغارون واقع در شهرستان تایباد با یک قرن سابقه فعالیت در فاصله ۱۸ کیلومتری مرز ایران و افغانستان در حوزه صادرات، واردات، ترانزیت و مسافر فعالیت دارد.   
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها