با ورود قرارگاه خاتم عملیاتی شد؛

اتمام کامل بازسازی واحدهای زلزله زده ورزقان

نماینده تبریز در مجلس از ساخت بیمارستان 1000 تختخوابی و خط 2 مترو در تبریز توسط قرارگاه خاتم الانبیا خبر داد.
کد خبر: ۱۳۶۳۳۴۸

به گزارش جام جم آنلاین، حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با  فارس با بیان اینکه اقدامات خوبی برای رونق تولید، اشتغال و رفع مشکلات در استان آذربایجان شرقی صورت گرفته است، اظهار داشت: بعنوان مثال با همت قرارگاه خاتم الانبیا، سرمایه گذاریهای خوبی در خط 2 متروی تبریز صورت گرفته است.

وی افزود: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا تا کنون بیش از هزار میلیارد تومان در خط 2 متروی تبریز سرمایه گذاری کرده است. همچنین سرمایه گذاری حدود 420 میلیون یورو فاینانس هم انجام می شود.

نائب رئیس اول کمیسیون برنامه، بودجه مجلس با بیان اینکه خط 2 متروی تبریز با سرمایه گذاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در حال تکمیل است، افزود: قرار شد با هماهنگی معاون اول رئیس موضوع فاینانس خارجی هر چه زودتر به سرانجام برسد.

میرتاج الدینی گفت: با تکمیل این پروژه بار ترافیکی در شهر تبریز کاهش می یابد و همچنین مردم دسترسی آسان به نقاط مختلف شهر خواهند داشت و ترددهای درون شهری آسان تر خواهد شد.

نماینده تبریز در مجلس همچنین به انجام پروژه های بزرگ عمرانی دیگر در استان آذربایجان شرقی از سوی این قرارگاه اشاره و تصریح کرد: خوشبخانه با سرمایه گذاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا شاهد پیشرفت پروژه های درمانی و بیمارستانی در استان هستیم.

وی پروژه بیمارستان 1000 تختخوابی تبریز را یکی از پروژه های این قرارگاه در استان آذربایجان شرقی دانست و گفت: با سرمایه گذاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا اورژانس بیمارستان الزهرا تکمیل شد.

میرتاج الدینی با تاکید بر اینکه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در محموع سرمایه گذاریهای خوبی در بخش شهرسازی، جاده ها، آب، برق، گاز، سدسازی و طرح های بزرگ در بخش صنعت و معدن داشته، افزود: این سرمایه گذاری ها موجب رضایتمندی و دلگرمی مردم شده و بخش زیادی از مشکلات استان رفع شده و می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها