گفت‌و‌گو با زن‌ معتاد که دخترش را کشت

یک‌سال زندگی زن‌ معتاد با جسد دختر ۶ساله‌اش

زن میانسال که به بهانه گرفتن نسخه گشایش کار به خانه پیرزن رمال رفته و با سرقت طلاهایش او را به قتل رسانده بود، به ارتکاب این جنایت اعتراف کرد‌.
کد خبر: ۱۳۶۳۲۹۵

رسیدگی به این پرونده از شامگاه هفتم اسفند سال گذشته و همزمان با کشف جسد زن 70 ساله‌ای در خانه‌اش در محله کیانشهر تهران آغاز شد. پیرزن با 9 ضربه چاقو به قتل رسیده و طلاهایش سرقت شده بود. رد انگشت خونین روی دیوار و کشف ادوات رمالی در خانه معلوم کرد مقتول رمال بوده است.

چهل روز از این جنایت گذشته بود کرماله یکی از همسایه‌ها به پلیس اطلاع داد به رفتار همسایه کناری خانه مقتول مشکوک شده چون شنیده او تلفنی به فردی می‌گوید، از آن روز که جسد را دیده، پای رفتن به مراسمش را ندارد‌. زن همسایه احضار و به خاطر تناقض‌گویی بازداشت شد و گفت‌: جسد را بعد از دخترش، من دیدم. همین موضوع را تلفنی به یکی از اقوام گفتم و از قتل خبری ندارم‌. تحقیقات از این زن ادامه داشت تا این‌که معلوم شد یک هفته قبل از قتل، همسر برادرش به نام ریحانه به او گفته گوشی و سیمکارتش سرقت شده و از او خواسته سیم‌کارتی به نام یک نفر دیگر برایش بگیرد. همین نکته احتمال دست داشتن ریحانه در ماجرا را مطرح کرد. این احتمال زمانی قوت گرفت که مشخص شد ریحانه به خانه مقتول در رفت و آمد بوده است. ریحانه دستگیر و در تحقیقات منکر قتل شد‌. با بررسی اثر انگشت این زن مشخص شد‌، اثر انگشت خونین کشف شده روی دیوار متعلق به این زن است.

ریحانه که راهی جز بیان حقیقت نداشت به قتل زن رمال با انگیزه سرقت اعتراف کرد و گفت: پنج ماه است گل مصرف می‌کنم. کارگاه تولیدی مبل داشتم که ورشکسته شدم. از زن رمال، نسخه گشایش کار خریدم. با دیدن طلاهایش‌، وسوسه سرقت آن به جانم افتاد. آن شب گل مصرف کردم و چاقو و سیمچین را برداشته و بیرون زدم. اول خواستم نامادری‌ام را که با او اختلاف داشتم بکشم که نشد‌. به خانه زن رمال رفتم‌. وقتی برای آوردن وسایل رمالی به اتاق رفت، به طرفش حمله کردم و گلویش را گرفتم اما خفه نشد. به همین خاطر با چاقو چند ضربه به او زدم‌. طلاهایش را سرقت کرده و متواری شدم. یک ساعت در خیابان سرگردان بودم.

سه روز بعد خواستم خودم را در کانال آبی در پاکدشت غرق کنم که به خاطر بچه‌هایم منصرف شدم. دو هفته بعد طلاها را 131 میلیون تومان فروختم و نفهمیدم پول چطور خرج شد.

بازپرس پرونده با تائید این خبر به جام‌جم گفت‌: با اعتراف متهم تحقیقات از او در اداره دهم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد و قرار شد کارشناسان پزشکی قانونی، سلامت روانی‌اش را بررسی کنند.

گروه حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها