تبریز از کلان‌شهرهای بزرگ و مرکز استان آذربایجان شرقی است. این شهر از گذشته تاکنون جایگاهی خاص را در ایران داشته و همواره قطب اصلی این منطقه محسوب می‌شود.
کد خبر: ۱۳۶۲۹۹۲
هتل آپارتمان های تبریز مناسب برای خانواده
 
 
به واسطه باستانی بودن و آب‌وهوای خوب شهر تبریز از نقاط اصلی گردشگری در کشور به‌شمار می‌رود که هر ساله مسافران داخلی و خارجی بسیاری به این شهر تاریخی سفر می‌کنند.

مهم‌ترین مساله‌ای که مسافران هنگام سفر با آن روبرو می‌شوند، پیدا کردن یک اقامتگاه مناسب از میان هتل های تبریز است. در تبریز هتل و هتل آپارتمان‌های بسیاری وجود دارد که بی تردید انتخاب را برای مسافران سخت می‌کند. همه‌ مسافران دنبال آرامش و راحتی خانواده خود در طول اقامت هستند و دوست ندارند دغدغه‌ای در طول اقامت در هتل آپارتمان داشته باشند. حال ممکن است با خود بگویید چگونه هتل مدنظرمان را پیدا کنیم؟ با رزرو هتل تبریز از سامانه معتبر علی بابا به آسانی در هر زمان و شرایطی می‌توانید به‌طورکامل با هتل های تبریز آشنا شده و پس از بررسی اقامتگاه ایده‌آل‌تان را رزرو کنید.


قیمت هتل های تبریز


سوالی که بیش‌تر مسافران قبل از رزرو هتل با آن روبرو می‌شوند، آگاهی از قیمت هتل های تبریز(https://www.alibaba.ir/hotel/ir-tabriz) است. معمولا بیش‌ترین مخارج در مسافرت، مربوط به هزینه‌های اقامتی در شهر تبریز می‌شود و قیمت هتل‌ها با هم متفاوت هستند. با رزرو هتل تبریز از علی بابا به‌راحتی می‌توانید اقامتگاه دلخواه‌تان را انتخاب و هزینه‌های سفرتان را برنامه‌ریزی کنید.


هتل آپارتمان های تبریز


قیمت هتل های تبریز بر اساس تعداد ستاره، خدمات، امکانات و موقعیت مکانی هتل‌ها متفاوت است؛ همان‌طورکه ابتدا اشاره کردیم، هتل‌های زیادی در تبریز وجود دارد که مسافران باتوجه به بودجه، خدمات و امکانات می‌توانند هتل مدنظرشان را رزرو کنند.

لازم به ذکر است یک اقامتگاه مناسب و ایده‌آل از دید مسافران می‌تواند متفاوت باشد؛ چراکه از نظر بعضی از مسافران خدمات رفاهی هتل و از دید مسافران دیگر موقعیت مکانی یا قیمت مناسب ملاک انتخاب و رزرو است. در ادامه تعدادی از بهترین هتل آپارتمان های تبریز را معرفی کرده‌ایم، برای آشنایی بیش‌تر با آن‌ها در ادامه با ما همراه باشید.


هتل آپارتمان بهبود تبریز


هتل آپارتمان سه ستاره بهبود تبریز در سال 1393 آغاز به فعالیت کرده است؛ این هتل در شش طبقه ساخته شده و 24 سوئیت مجهز و شیک دارد. از نقاط قوت این هتل موقعیت مکانی بسیار خوب و دسترسی آسان به استادیوم تختی، بیمارستان الزهرا و دیگر مراکز (نقاط تاریخی و گردشگری) بوده که برای مسافرانی که موقعیت مکانی خوب را اولویت رزرو هتل می‌دانند، ایده‌آل است.

آدرس: میدان ساعت به سمت باغ شمال، کوچه شعار


هتل آپارتمان استقبال تبریز


این هتل آپارتمان سه ستاره مدرن در یکی از قدیمی‌ترین مناطق تبریز در 11 طبقه بنا شده و 41 سوئیت مجزا دارد. موقعیت مکانی فوق‌العاده این هتل سبب شده دسترسی آسانی به مراکز تاریخی و تفریحی شهر تبریز داشته باشید. از امکانات ویژه این هتل رستوران، کافی‌شاپ و سالن همایش است.

آدرس: خیابان ششگلان روبروی مقبره الشعرا


هتل آپارتمان ائل آی تبریز

 

هتل آپارتمان های تبریز مناسب برای خانواده
 

این هتل آپارتمان از هتل‌های نوساز و شیک تبریز به‌حساب می‌آید؛ هتل ائل آی در شش طبقه ساخته شده و 14 واحد مجزا و مجهز با خدمات کامل دارد. قطعا در طول اقامت در این هتل آپارتمان همراه خانواده روزهای خوب و آرامش‌بخشی را سپری خواهید کرد.

آدرس: شهرک باغمیشه، خیابان الهیه، انتهای خیابان سهند جنوبی


هتل آپارتمان پاک تبریز


هتل پاک در سال 1398 آغاز به فعالیت کرده و در هشت طبقه ساخته شده است؛ این هتل آپارتمان 12 باب آپارتمان مدرن و شیک دارد که بی‌شک در مدت زمان اقامت در این واحدها نیاز به امکانات اضافه را حس نخواهید کرد.

موقعیت مکانی هتل پاک و دسترسی آن به جاذبه‌های گردشگری تبریز نظیر مقبره شعرا، مسجد کبود، موزه قاجار، کاخ موزه شهرداری و موزه سنجش از مزایای اقامت در آن است. با رزرو هتل تبریز از علی بابا امکان مشاهده فضای داخلی و بررسی خدمات و امکانات هتل آپارتمان پاک و دیگر هتل های تبریز وجود دارد.

آدرس: میدان فهمیده، بلوار باغمیشه جنب قنادی پاک


هتل آپارتمان زیبا تبریز


هتل زیبا از هتل‌های اقتصادی شهر تبریز به‌شمار می‌رود که کنار قیمت مناسب، از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است. برای مسافرانی که ‌دنبال اقامتگاه ارزان در شهر تبریز هستند، هتل آپارتمان پاک با امکانات و خدمات مطلوب از انتخاب‌های ایده‌آل برای رزرو هتل آپارتمان است. شما با رزرو هتل تبریز از سامانه علی بابا در کم‌ترین زمان می‌توانید بلیط (هواپیما، قطار و اتوبوس) و هتل را رزرو کنید.

آدرس: خیابان مصلی، ارگ جدید، جنب ساختمان شهرداری


هتل آپارتمان ایرانیان تبریز

 

هتل آپارتمان های تبریز مناسب برای خانواده
 

از دیگر هتل های تبریز با قیمت اقتصادی و درحین‌حال امروزی، هتل آپارتمان ایرانیان است. این هتل در پنج طبقه بنا شده و 15 سوئیت مجزا دارد و از هتل‌های محبوب و اقتصادی تبریز به‌شمار می‌رود. با اقامت در این هتل دسترسی بسیار خوبی به باغ دو کمال و دیگر نقاط تاریخی تبریز خواهید داشت.

آدرس: چهار راه آبرسان، قبل از بیمارستان شمس، نبش چراغ قرمز

با رزرو هتل تبریز از علی بابا امکان مشاهده فضای داخلی هتل‌ها، قیمت هتل و هتل آپارتمان‌ها، بررسی جامع هتل های تبریز با سریع‌ترین روش وجود دارد. علی بابا با پشتیبانی 24 ساعته پاسخگوی پرسش‌ها، مشکلات احتمالی و انتقادات مسافران محترم است.
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها