مرد جوانی که متهم است زن جوانی را مورد آزار و اذیت قرار داده، برای دومین بار پای میز محاکمه قرار گرفت. متهم منکر این اتهام شده است.
کد خبر: ۱۳۶۲۹۵۱

رسیدگی به این پرونده پس از مرگ زن جوان به نام شهره به جریان افتاد. شوهر او با مراجعه به دادگاه کیفری با طرح شکایتی گفت: همسرم چند روز قبل برای جراحی بینی در کلینیکی بستری شد اما قبل از عمل بر اثر استرس جان باخت. پزشک همسرم مدعی شد بینی همسرم بر اثر ضربه‌ای شکسته است. در این سال‌ها متوجه این موضوع نشده بودم. چند روز قبل در حال برسی گوشی تلفن همسرم بودم که متوجه پیام‌های تهدیدآمیز مردی شدم. این مرد که دکتر شهرام نام داشت، همسرم را مورد آزار قرار داده و از او فیلم سیاه گرفته بود. او با این فیلم از همسرم اخاذی می‌کرد. موضوع را پیگیری کردم و متوجه شدم دکتر شهرام، بینی همسرم را شکسته است. حالا از او شکایت دارم.

پس از این شکایت، شهرام احضار و در تحقیقات منکر این ادعا شد و گفت: شهره، مزون داشت و گاهی در جلساتی که برای طراحی مد بین مزون‌ داران برگزار می‌شد، شرکت می‌کرد و از آنجا او را می‌شناسم. ما در حد همین جلسات با هم ارتباط داشتیم و نه او را آزار داده‌ام و نه فیلمی گرفته‌ام.

پس از تحقیقات مقدماتی، به این پرونده در دادگاه کیفری رسیدگی شد که شهرام دوباره منکر اتهامش شد و گفت: این شماره‌ای که با آن پیام‌ها ارسال شده است، متعلق به من نیست و رابطه من و شهره در حد یک رابطه کاری بود.

قضات پس از رسیدگی، مرد جوان را تبرئه کردند که این رای در دیوان‌ عالی کشور شکست.

در دومین جلسه رسیدگی به این پرونده، متهم دوباره منکر اتهامش شد و ادعای اولیای دم را رد کرد.

وکیل متهم نیز در دفاع از او گفت: موکل من اتهامش را انکار کرده است. این در حالی است که مبدا و مقصد متن‌های نوشته شده به‌درستی مشخص نیست. همسر شهره، برگه‌ای از پزشک آورده که بینی او براثر اصابت ضربه شکسته است. پزشک چطور توانسته تشخیص بدهد علت شکستگی بینی چه بوده است؟ موکل من به این زن تجاوز نکرده و خواستار برائت او هستم.

پس از رسیدگی به این پرونده، قضات دادگاه قرار وثیقه متهم را تشدید کردند و برای صدور حکم وارد شور شدند.

گروه حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها