هفت مرد که متهم هستند زن تنهایی را در خانه‌باغی در غرب تهران مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند در دادگاه منکر جرم خود شدند.
کد خبر: ۱۳۳۶۸۰۵

به گزارش گروه حوادث جام‌ جم آنلاین، تحقیقات جنایی در این پرونده از سال 98 و پس از شکایت زن جوانی به نام سپیده آغاز شد.

این زن در جریان تحقیقات گفت: من و همسرم وضع مالی خوبی داریم. چندی قبل تصمیم به خرید خانه‌ای ویلایی در غرب تهران گرفتیم. با جست‌وجو در اینترنت آگهی فروش خانه‌ای ویلایی در محله فرحزاد را پیدا کردم. با آگهی‌دهنده که صاحب بنگاهی بود قرار گذاشتم. مرد بنگاهدار که افغان بود، خانه را نشان داد و پیشنهاد داد از یک خانه‌باغ در همان حوالی بازدید کنم. وقتی به مقابل خانه‌ باغ رسیدم، ترسیده و خواستم برگردم که مرد جوان مرا به داخل هل داد. بعد هم شش مرد افغان دیگر به من حمله کرده و مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند.

پس از این شکایت ماموران تحقیقات را آغاز کرده و در یک قرار صوری مردی به نام جمعه را دستگیر کردند. جمعه در جریان تحقیقات منکر آزار و اذیت زن جوان شد.

در حالی که ردی از شش متهم دیگر نبود، پرونده برای رسیدگی به شعبه هفتم دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

در جلسه رسیدگی شاکی گفت: در برابر مهاجمان مقاومت کرده که آنها فیلمی از قتل دختری را نشان داده و مدعی شدند اگر مقاومت کنم، مانند او مرا می‌کشند. آنها از چهار بعدازظهر تا ساعت 11 شب مرا آزار دادند.

در جریان رسیدگی، شش مرد دیگر دستگیر شدند و آنها هم جرم‌شان را انکار کردند. فقط یکی از آنها گفت: جمعه، زن تنها را به باغ آورد و او را مورد آزار و اذیت قرار دادند.

رئیس شعبه دادگاه سپس دستور بررسی احتمال قتل توسط متهمان را صادر کرد. در حالی که هیچ ردی از قتل به دست نیامد، پرونده در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران رسیدگی شد.

شاکی در ابتدای جلسه گفت: متهمان مدعی بودند من اولین قربانی آنها نیستم و زنان دیگری را هم مورد آزار قرار داده است. رضایت نمی‌دهم و خواستار مجازات آنها هستم.

در ادامه متهمان به دفاع از خود پرداخته و منکر جرم شده و ادعا کردند موضوع آزار و اذیت صحت ندارد و با رضایت این زن با او رابطه برقرار کرده‌اند.

پس از دفاعیات متهمان، قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

گروه حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها