مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری خبر داد

برنامه های جذاب،پرمحتوی و معنوی در ماه مبارک رمضان از شبکه جهان بین

سرپرست معاونت امور استان های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در سفر به چهارمحال و بختیاری ضمن تقدیر از عوامل سازنده سریال شهید علیمردان خان بختیاری گفت:سازمان صدا و سیما در تولید این سریال فاخر، سعی دارد اثری ماندگار و در شأن بختیاری ها تهیه و پخش کند.
کد خبر: ۱۳۶۲۶۹۹

به گزارش جام جم آنلاین- چهار محال و بختیاری؛ محمد مهدی رحمتی سرپرست معاونت امور استان های سازمان صدا و سیما به چهارمحال و بختیاری، در سفر به شهرکرد و با حضور رئیس مرکز سیمای استان ها، مدیرکل اداری و مالی معاونت امور استان ها، مدیرکل سازماندهی مرکز بسیج سازمان، مشاور اجرایی معاونت امور استان ها و مدیرکل صدا و سیمای استان دیدار و گفتگو کرد.

پر بودن محتوا در فیلمنامه ها

دراین نشست  که با جمعی از بختیاری ها، تهیه کننده و کارگردان سریال شهید علیمردان خان بختیاری، به پُر محتوا بودن فیلمنامه این سریال تأکید کرد و افزود: سازمان مرکزی از حمایت های مالی و تأمین نیروی مورد نیاز برای هر چه بهتر تهیه شدن این اثر دریغ نمی کند تا شخصیت ضد استبدادی علیمردان خان به نحو شایسته معرفی شود.

تحقیق و پژوهش محور اصلی تهیه سریال علیمردان خان بختیاری

یوسف افشار نیا مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری هم تحقیق و پژوهش را محور اصلی تهیه سریال علیمردان خان بختیاری دانست و گفت: تأ کید مقام معظم رهبری در جمع بختیاری ها، معرفی شایسته شخصیت سردار بی بی مریم و شهید علیمردان خان بوده است.

یوسف افشارنیا افزود: روند ساخت سریال علیمردان خان، طبق سه مصوبه اصلی پیش می رود.

وی گفت: نگاه تعاملی به فیلمنامه توسط پژوهشگران، منتقدان و نویسندگان، اصلاح برآورد و تزریق بودجه و سپس برنامه ریزی برای پیش تولید سریال از مراحل ساخت آن است.

در پایان این نشست از نمایشگاه تجهیزات ساخت و تولید سریال شهید علیمردان خان بختیاری که به همت عوامل این سریال برپا شده بود دیدن شد.

گفتنی است تصویربرداری این مجموعه به تازگی کلید خورده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها