به منظور فعالیت در امر گردشگری جام جهانی ۲۰۲۲ صورت گرفت؛

ساخت و صادرات یک فروند شناور گردشگری در قشم به کشور قطر

یک نگله سنگین وارداتی با وزن ۴۳۷ تن با رعایت تمام الزامات ایمنی و شیوه نامه های محمولات بار برداری ترافیکی از کشتی تخلیه و به یکی از محوطه های منطقه وی‍ژه اقتصادی بندر شهید رجایی منتقل شد.
یک نگله سنگین وارداتی با وزن ۴۳۷ تن با رعایت تمام الزامات ایمنی و شیوه نامه های محمولات بار برداری ترافیکی از کشتی تخلیه و به یکی از محوطه های منطقه وی‍ژه اقتصادی بندر شهید رجایی منتقل شد.
کد خبر: ۱۳۶۲۴۸۳

به گزارش جام جم انلاین هرمزگان،یک نگله سنگین وارداتی با وزن ۴۳۷ تن با رعایت تمام الزامات ایمنی و شیوه نامه های محمولات بار برداری ترافیکی از کشتی تخلیه و به یکی از محوطه های منطقه وی‍ژه اقتصادی بندر شهید رجایی منتقل شد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، " منصور خرمشکوه " درباره تخلیه موفق یک نگله سنگین (نگله واحد شمارش کالا) در بندر شهید رجایی اظهار داشت: این محموله وارداتی که ۳۲,۳ مترطول ،   ۵,۴ مترارتفاع ، ۴.۱ متر عرض وزنی معادل ۴۳۷ تن برخوردار بود با رعایت کامل شیوه نامه های باربرداری محمولات ترافیکی از کشتی تخلیه شد.

 

وی با اشاره به مراحل عملیات جابه‌جایی این محموله گفت: این نگله با استفاده از یک دستگاه جرثقیل ۱۲۰۰ تنی با به کارگیری ۲۵ نیروی انسانی و با رعایت کامل کارگوپلن (نقشه چیدمان کالا در زمان تخلیه و بارگیری) به صورت استاندارد و کاملا ایمن در مدت زمان هشت ساعت از روی کشتی به کشنده انتقال یافت.

 

به گفته معاون امور بندی و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، این محموله سنگین پس از انتقال بر روی کشنده‌های بوژی که از قبل بر روی اسکله ۱۳مستقر شده بود قرار گرفته و پس از مهاربندی کامل آن با رعایت کامل الزامات ایمنی به محوطه های بندری منتقل شد .

 

خرمشکوه خاطرنشان کرد: این محموله‌ پروژه‌ای که به عنوان کالاهای سرمایه‌ای قلمداد می‌شود، پس از انجام مراحل تشریفات بندری و گمرکی به مقاصد مورد نظر انتقال می یابد.

 

"نگله" کلمه‌ای است ظاهراً هندی که در بنادر و گمرکات جنوب بسیار متداول است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها