ادامه واکنش‌ها به هتک حرمت مقدسات مسلمانان در سوئد

اسلام‌ ستیزی بی‌ پاسخ نخواهد ماند

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه تکرار عمدی اقدام هتاکانه در سوئد در ماه مبارک رمضان عامل جریحه‌دار شدن احساسات مسلمانان در سوئد و سراسر جهان است، گفت: منتظر واکنش فوری، شدید و صریح این کشور در برخورد با عوامل این اقدام توهین‌آمیز هستیم.
کد خبر: ۱۳۶۲۴۳۹

به گزارش جام جم آنلاین، سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به هتک حرمت قرآن کریم در یکی از شهر‌های سوئد اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران آتش زدن کلام‌الله مجید در شهر لینکوپینگ سوئد توسط یک عنصر نژادپرست و افراطی دانمارکی که به بهانه آزادی بیان تحت حمایت پلیس این کشور صورت گرفت را شدیدا محکوم می‌کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه تکرار عمدی این اقدام هتاکانه در ماه مبارک رمضان را عامل جریحه دار شدن احساسات مسلمانان در سوئد و در سراسر جهان دانست و افزود: این اقدام موهن مصداق بارز نفرت پراکنی و مغایر با آزادی بیان بوده و می‌بایست توسط تمامی معتقدان به همزیستی و گفتگوی بین ادیان محکوم شود.

خطیب زاده تاکید کرد: ضمن پاسخگو دانستن دولت سوئد، مترصد واکنش فوری، شدید و صریح این کشور در برخورد با عوامل این اقدام توهین‌آمیز و انجام اقدامات روشن و عملی جهت پیشگیری از تکرار چنین اقداماتی هستیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پایان افزود: اقدام فرد هتاک و طرفداران او بیش‌از پیش اتحاد مسلمین و کشور‌های اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان اسلام را ضروری می‌سازد.
 
منبع: ایرنا
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها