حتی بهترین کالاها از بهترین برندها دچار خرابی و ایراد می شوند. همیشه اینگونه نیست که بگوییم اگر از بهترین برند خرید کنیم قطعا تا چندین سال هیچ خرابی در وسیله خود مشاهده نمی کنیم. ال جی یکی از برندهای بنام و مطرح کره ای است که در سال های گذشته توانسته است با تولید و عرضه اجناس مرغوب در بازار لوازم خانگی ایران جایگاه خوبی کسب کند.
کد خبر: ۱۳۶۲۳۷۰
با این وجود حتی محصولات این برند خوش نام هم از ایراد خالی نیستند و عوامل مختلفی ممکن است باعث خراب شدن آن ها شود. لباسشویی الجی یکی از محصولات این شرکت است که در خانه های خیلی از ایرانی ها وجود دارد.

این محصول بعضا دچار ایرادات و خرابی هایی می شود که می توان با اقدام به موقع نسبت به تعمیرات ماشین لباسشویی الجی آن را درست کرد. در ادامه به بررسی شایع ترین ایرادات ماشین لباسشویی ال جی خواهیم پرداخت.
 

با اصلی ترین ایرادات ماشین لباسشویی ال جی آشنا شوید


زیاد شدن سر و صدای ماشین لباسشویی ال جی


 صدای ماشین لباسشویی الجی ممکن است به اشکال مختلفی تغییر بیابد. مثلا صدای جیر جیر، تق تق، صدای ارتعاش و... از آن متصاعد شود. علل این موضوع با توجه به صدایی که می دهد متفاوت است. مثلا ممکن است اشیایی نظیر سوزن ته گرد یا سکه درون پمپ یا درام آن افتاده باشد یا این که تمام پایه ها بر روی زمین مستقر نشده باشند. علاوه بر این که وجود بیش از اندازه لباس در لباسشویی، و باز نشدن بعضی پیچ هایی که برای حمل و نقل بسته شده اند نیز می تواند باعث ایجاد سر و صدای زیاد لباسشویی الجی شود.


نشتی آب از ماشین لباسشویی ال جی


مشکلاتی نظیر آب دادن لباسشویی، کف کردن بیش از اندازه، کند وارد شدن آب به داخل ماشین لباسشویی و آبگیری نکردن ماشین لباسشویی الجی هرکدام ممکن است علل مختلفی داشته باشند. ممکن است شلنگ ورودی یا شلنگ تخلیه آب از ناحیه شیر یا ماشین لباسشویی شل شده باشد.

این امکان نیز وجود دارد که شلنگ تخلیه مسدود شود. تاشدن شلنگ آب ورودی، مسدود شدن فیلتر شلنگ ورودی، خم شدن شلنگ تخلیه یا فیلتر شدن شلنگ تخلیه می تواند از دیگر دلایل این مشکلات باشد. علاوه بر این ها حتی ممکن است مشکل از ماشین لباسشویی هم نباشد و ناشی از باز نبودن کامل شیر آب و میزان کم فشار آب منطقه باشد.

 

با اصلی ترین ایرادات ماشین لباسشویی ال جی آشنا شوید
خاموش شدن ناگهانی ماشین لباسشویی ال جی

 

اگر لباسشویی ال جی شما به صورت ناگهانی خاموش می شود احتمال دارد که دوشاخه برق لباسشویی خراب شده باشد. از دیگر عللی که می توانند باعث ایجاد این مشکل بشوند، سوختن خازن پارازیت گیر لباسشویی و خراب شدن تایمر یا برد الکترونیکی این دستگاه است.


خراب شدن خشک کن ماشین لباسشویی ال جی


گاها ممکن است دور تند لباسشویی برای خشک کردن و گرفتن آب لباس ها کار نکند یا به علل دیگری خشک کن ماشین لباسشویی خراب شود. این مشکل می تواند ناشی از خرابی پریز برق، قطع شدن سیم ها، نوسانات برق، از کار افتادن تایمرها و دستگیره مکانیکی باشد.

از کار افتادن کلید خشک کن لباسشویی، قرار دادن لباس بیش از اندازه و ثبت تنظیمات اشتباه، خرابی ترموستات، فیوز حرارتی و یا خازن لباسشویی نیز می توانند از دیگر دلایل این رویداد باشد.


نچرخیدن درام ماشین لباسشویی ال جی


عللی مانند شل بودن دوشاخه برق، باز نبودن شیر آب، سوختن فوز منزل و قطع بودن جریان برق و بسته نبودن درب ماشین لباسشویی می توانند سبب نچرخیدن درام ماشین لباسشویی باشند. سعی کنید قبل از این که برای تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی با تکنسین های متخصص تماس بگیرید حتما پریزها و که لباسشویی به آن ها متصل است را بررسی کنید.


قفل شدن و باز نشدن درب لباسشویی ال جی


بعد از این که ماشین لباسشویی شروع به کار می کند به خاطر حفظ ایمنی درب آن قفل می شود. قفل درب لباسشویی الجی تا زمانی که لباسشویی متوقف نشود از کار باز نمی ایستد. گاهی پیش می آید که حتی بعد از توقف کامل درب همچنان قفل باقی می ماند. در این حالت باید صبر کنید تا زمانی که عبارت Door Lock روی ماشین لباسشویی خاموش شود بعد در را باز کنید اگر این عبارت خاموش است و درب همچنان باز نمی شود نیاز به تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی دارید.


سرریز شدن مایع نرم کننده از ماشین لباسشویی ال جی


ممکن است به خاطر ریختن بیش از حد مجاز مایع نرم کننده در ماشین لباسشویی این مواد از داخل آن سرریز شوند. برای این که بدانید ریختن چه مقدار مایع نرم کننده در محفظه ماشین ظرفشویی مجاز است می توانید به دفترچه راهنمای لباسشویی ال جی مراجعه کنید. گاهی بی کفیت بودن مایع نرم کننده نیز می تواند باعث سرریز شدن آن از درون محفظه ماشین لباسشویی شود.


سیکل شستشو ماشین لباسشویی بیش از حد مجاز طول می کشد


فشار آب، مقدار لباس ها، دمای آب و دیگر شرایط زمان شستشوی ماشین لباسشویی را تغییر می دهند. اگر در برنامه رفع کف بی تعادلی به وجود بیاید زمان شستشو افزایش پیدا خواهد کرد. در صورتی که احساس می کنید زمان شستن لباس ها بیش از اندازه طول می کشد در حالی که هیچ کدام از موارد بالا عامل آن نیست لازم است نسبت به تعمیرات ماشین لباسشویی اقدام کنید.
 

با اصلی ترین ایرادات ماشین لباسشویی ال جی آشنا شوید
لرزش زیاد ماشین لباسشویی ال جی

 

گاهی ممکن است ماشین لباسشویی بیش از حد بلرزد. این مورد ممکن است به خاطر مسطح نبودن جای ماشین لباسشویی باشد. بعضا نیز ریختن بیش از حد لباس در ماشین لباس شویی ممکن است سبب ایجاد این مشکل شود. از دیگر عوامل لرزش زیاد، خرابی کمک فنر و پایه های ماشین لباسشویی ال جی نیز می تواند باشد.


بیش از حد داغ شدن آب در ماشین لباسشویی


اگر آب داخل ماشین لباسشویی بیش از اندازه داغ شود، می تواند باعث چروک شدن و خراب شدن لباس ها شود. داغ شدن بیش از حد آب می تواند ناشی از انتخاب برنامه نامناسب برای شستشو، اتصال جابه جای شیرهای آب سرد و گرم در پشت دستگاه و یا خراب شدن المنت و سنسور دمایی ماشین لباسشویی ال جی باشد.


بهترین راه برای تعمیرات لباسشویی ال جی چیست؟


بهتر است برای حل مشکلات لباسشویی خود، خودتان دست به کار نشوید و با یک مرکز تخصصی تماس بگیرید چرا که اگر خودتان به آن دست بزنید هم ممکن است برای شما خطرناک باشد هم می تواند لباسشویی را از آنچه هست خراب تر کند.

کاراباما یک مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی ال جی است. این مرکز با در اختیار داشتن بیش از 1100 تکنسین متخصص تبدیل به یکی از برترین مراکز تعمیرات لوازم خانگی شده است. بر خلاف برخی شرکت ها که واسطه ای میان تکنسین و شما هستند و مسئولیتی در قبال کار و رفتار تکنسین نمی پذیرند، کاراباما مسئولیت تمام تکنسین های خود را می پذیرد و کار آن ها را تا 180 روز ضمانت می کند.

علاوه بر این برای تعمیر لباسشویی خود توسط تکنسین های کارا با ما لازم نیست لباسشویی خود را از خانه خارج کنید و تکنسین های این تیم خودشان برای تعمیر به محل شما اعزام خواهند شد. این تکنسین ها دارای گواهی های لازم از نهادهای قضایی از نظر حفظ حریم شخصی مشتریان هستند و از این جهت خیال شما راحت خواهد بود. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها