استاندار خراسان رضوی گفت: در مشهد برای تقویت موضوع عفاف و حجاب نیازمند ایجاد یک جریانی مردمی هستیم.
استاندار خراسان رضوی گفت: در مشهد برای تقویت موضوع عفاف و حجاب نیازمند ایجاد یک جریانی مردمی هستیم.
کد خبر: ۱۳۶۲۲۲۵
به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر که  چهارشنبه 24 فروردین به همت مجمع هیئت های رهروان روح الله «خانواده شهدای مشهد مقدس» در حسینه این هئیت برگزار شد، ضمن ادای احترام به مقام شهدا به دغدغه خانواده های معظم شهدا به موضوع عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: اکنون موضوع عفاف و حجاب به یک مساله در جامعه تبدیل شده است و تنها حاکیمت و یا اقدام انتظامی در این خصوص تاثیر ندارد.
استاندار خراسان رضوی گفت: برای تقویت موضوع حجاب و عفاف همراهی تشکل‌های مردمی جواب خواهد داد، در این بین تشکل‌های مردمی خانواده شهدا به دلیل وابستگی به موضوع عفاف و حجاب و اینکه در این راه شهید داده‌اند از گذشته موفق و پیشتاز بوده‌اند.
وی افزود: وقتی جریان مردمی در حمایت از حجاب راه افتاد در این مسیر آسیب‌های ظاهری رفع خواهد شد.
نظری همچینین به حضور مکرر مسوولان در میان خانواده شهدا تاکید کرد و گفت: هدف همه مسئولان و اینجانب تحقق اهداف بلند شهدای عزیز است.
وی گفت: با همکارانمان دغدغه مند مسائل عقیدتی و انقلابی هستیم، فضای کار ما انقلابی وجهادی است و از طرفی در این مسیر مطابق توصیه رهبر معظم انقلاب متکی به ظرفیتهای درونی کشور و داخل استان هستیم.
در این نشست صدیقه خدیوی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و تعدادی از خانواده معظم شهدا ضمن بیان اهم مشکلات جامعه ایثارگری پیشنهادات خود را ارائه دادند.
گفتنی است؛ سند هویت انقلابی مردم خراسان رضوی، پرونده 17 هزار و 335 شهید، 50 هزار و 991 جانباز و سه هزار و 395 آزاده است که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزت بخشیدند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها