کد خبر: ۱۳۶۱۸۹۶
به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، لیلا مهری مادر طلبه شهیدان «محمود و محمد مهری» پس از سال‌ها تحمل درد و رنج دوری از فرزندان افتخار آفرینش، از دیار امام هشتم آسمانی و به شهدانش پیوست.
مراسم تشییع این مادر فداکار با حضور امام جمعه تنی چند از مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان داورزن برگزار و پیکر این اسوه صبر و مقاومت در روستای مهر از توابع این شهرستان به خاک سپرده شد.
صدیقه خدیوی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی طی پیامی درگذشت این مادر فداکار را تسلیت گفت و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل از خداوند منان مسئلت کرد.  
برادران شهیدان «محمود و محمد مهری» فرزند علی در  15 شهریور 1340 و 10 دی 1346 در روستای مهر چشم به جهان گشودند و در ششم اسفند 1365 در آبادان و 28 دی 1359 در منطقه عملیاتی شلمچه  به مقام رفیع شهادت نائل آمدند و گلزار شهدای روستای مهر داورزن میزبان پیکر برادران شهید مهری است.
گفتنی است شهرستان داورزن، 166شهید،130 جانباز و 5 آزاده تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

 فرازی از وصيت نامه شهيد محمد مهري
 اي برادر : نكند خداي ناكرده سلاح برادرت در ميدان نبرد افتاده باشد و تو اينجا نشسته باشي ،به نبرد بي امان خود ادامه بده و هيچ گونه يأس و نا اميدي به خود راه نده كه ما پيروزيم. اما تو اي خواهر : حجاب تو سنگر خون شهيد است پس اگر مي خواهي خون شهدا هدر نرود حجاب خود را حفظ كن همانطوركه حفظ كرده اي
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها