محمد نوازی در گفتگو با جام‌جم:

در جام حذفی هیچ رقیبی را دست کم نمی‌گیریم

بازی پرسپولیس و آلومینیوم، برای اراکی‌ها یک درام به تمام معنا بود. هم لحظات تلخ و سخت داشت و هم لحظات شیرین. آخر قصه، اما برایشان شیرین تمام شد تا در عین ناباوری پرسپولیس را از رقابت‌های جام‌حذفی کنار بگذارند.
کد خبر: ۱۳۶۲۰۶۴
محمد نوازی دستیار مهدی رحمتی که خود از استقلالی‌های متعصب و دو آتشه است، بعد از کار بزرگ آلومینیوم، در گفتگو با جام‌جم به تحلیل اتفاقات مسابقه می‌پردازد.

پیش‌بینی‌ها را بر هم زدید و پرسپولیس را از جام‌حذفی کنار گذاشتید. بعد از آن برد، جوی در فضای مجازی راه افتاد و طرفداران استقلال با افتخار می‌گفتند دوباره مربیان آبی پرسپولیس را بردند. اصلا به این کری‌خوانی‌ها توجه می‌کنید و برایتان مهم است؟

هواداران با توجه به تعصبی که روی قرمز و آبی دارند این حرف را می‌زنند. من همیشه گفته‌ام مهم نیست کجا کار می‌کنید یا متعلق به کدام رنگ هستید. مهم این است که به قراردادی که بسته‌اید، متعهد باشید و کارتان را انجام دهید. ما سال گذشته هم با پدیده مقابل پرسپولیس همین کار را کردیم.

گل دوم شما در این بازی عالی بود. محمد علی‌نژاد یک سوپر گل زیبا زد.

محمد قبل از بازی گفته بود گل می‌زنم. این برایم خیلی جالب بود. نیمه اول یک پاس گل به آزادی داد. البته من فکر می‌کردم خودش آن توپ را گل کند، ولی با از خودگذشتگی توپ را به آزادی داد. ما این روحیه را دوست داریم. دیدید که چه گل فوق‌العاده‌ای زد. فکر می‌کنم تا اینجا یکی از زیباترین گل‌های جام‌حذفی باشد. محمد لیاقتش را داشت.

بعد از بازی چند پیام دریافت کردید؟

خیلی زیاد. از بعد از بازی همین‌طور جواب ابراز محبت طرفداران را می‌دهم. خیلی از هواداران اراکی پیام داده‌اند. همین‌طور خیلی از طرفداران استقلال. به هر حال من سال‌ها پیراهن آبی را پوشیده‌ام. پیام دادند، تبریک گفتند و تشکر کردند که پرسپولیس را بردیم. من به هواداران به چشم دوست و رفیق نگاه می‌کنم. آن‌ها ما را بزرگ کرده‌اند. هواداران به ما اسم و رسم دادند و باعث شهرت‌مان شدند. ان‌شاا... آلومینیوم همین‌طور مسیرش را درست پیش برود.

در ادامه جام‌حذفی باید مقابل خلیج‌فارس ماهشهر قرار بگیرد، تیمی که از لیگ دو آمده و شگفتی‌ساز
شده است. مس رفسنجان را هم شکست دادند.

اصلا مهم نیست در چه لیگی بازی می‌کنند. تیم خوب و قدرتمندی هستند که به اینجا رسیده‌اند. کسانی که فکر می‌کنند کار ما ساده است، اشتباه می‌کنند. بازی بسیار سختی مقابل خلیج‌فارس ماهشهر خواهیم داشت. آن‌ها را دست کم نمی‌گیریم و همانطور که مقابل پرسپولیس بازی کردیم، برابر این تیم هم
قرار می‌گیریم.
 
منبع: روزنامه جام جم 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها