گزارش «جام‌جم» از نظارت بر اصناف و حقوق مصرف‌کنندگان

استقبال از نظارت، انتظار ضمانت

سرپرست معاونت اجتماعی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: مردم به عنوان مهترین منبع اطلاعاتی که تخلفات را گزارش می کنند می توانند از طریق سامانه 135 با سازمان تعزیرات حکومتی در ارتباط باشند.
کد خبر: ۱۳۶۲۰۰۱

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، محمدعلی اسفنانی، سرپرست معاونت اجتماعی سازمان تعزیرات حکومتی در برنامه «سلام صبح بخیر» به گرانی گوشت قرمز اشاره کرد و گفت: بازار گوشت زمینه لازم را برای استفاده فرصت طلبان دارد سازمان تعزیزات حکومتی با افزایش نیروهای خود در بخش های نظارتی تلاش می کند نظارت دقیق تری را بر روند بازار داشته باشد.

وی افزود: گشت های جدید نظارتی در صورت مشاهده هر گونه تخلف می توانند مورد را در همان محل وقوع جرم بررسی و برای آن حکم صادر نمایند.

اسفنانی در بخش دیگر صحبت هایش به نقش مهم مردم نیز اشاره کرد و افزود: مردم به عنوان مهترین منبع اطلاعاتی که تخلفات را گزارش می کنند می توانند از طریق سامانه 135 با سازمان تعزیرات حکومتی در ارتباط باشند و تخلفات را به سازمان گزارش کنند.

برنامه «سلام صبح بخیر» شنبه تا پنج شنبه هر هفته ساعت 6:35 به تهیه کنندگی «حسین معصومی» و «زهرا قائدی» از رادیو ایران پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها