مسئول روابط عمومی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه:

کشتی حامل ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خلیج‌ فارس توقیف شد

رئیس پلیس گمرک پلیس امنیت اقتصادی اعلام کرد:

کشف بیش از ۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق قبل از خروج از کشور

رئیس پلیس گمرک پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران از کشف بیش از ۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در مأموریت پلیس گمرک قبل از خروج از کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۳۶۱۹۹۲

به گزارش جام جم آنلاین از پلیس، سردار هادی رفیعی کیا اظهار داشت: در راستای مبارزه همه جانبه با قاچاق سوخت و جلوگیری از خروج غیرقانونی این کالای استراتژیک از کشور، طرح مقابله با این پدیده شوم در دستور کار پلیس گمرک در مبادی خروجی رسمی کشور قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های پلیسی مشخص شد برخی خودروهای متخلف خارجی پس از سوختگیری در جایگاه‌ های سوخت شهرهای مرزی در محوطه گمرک و منطقه ویژه هم اقدام به بارگیری سوخت اضافه به صورت قاچاق در باک‌های خود می‌کنند که با هماهنگی‌های انجام شده، نماینده شرکت نفت در قسمت خروجی ترانزیت و صادرات همچنین خروجی بازارچه‌های مرزی مستقر و اقدام به دیپ‌ زنی (عمق سنجی) باک خودروهای خروجی کردند.

رئیس پلیس گمرک پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: مأموران پلیس گمرک مرز دوغارون استان خراسان رضوی در بازدید از ۴۴۲ خودروی سبک و سنگین، بیش از ۶۷ هزار لیتر انواع سوخت قاچاق شامل نفت گاز و بنزین معمولی را کشف کردند.

واریز بیش از ۹ میلیارد ریال قیمت سوخت‌ های کشف شده به حساب شرکت نفت

رفیعی‌کیا گفت: قیمت سوخت‌ های کشف شده بر اساس نرخ تعادلی اعلامی به مبلغ ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال توسط متخلفان به حساب شرکت نفت واریز شد.

رئیس پلیس گمرک از هموطنان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت اقتصادی غیر قانونی موضوع را از طریق فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها