بدنبال سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت به مراکز استانی

شهرکرد بام ایران مرکز استان چهار محال و بختیاری مقصد بیست ویکمین سفر های استانی

امیداست با تلاش دلسوزانه استاندار و مجمع نمایندگان استان سفر آتی رئیس جمهور به استان چهارمحال باعث گره گشائی از مشکلات مردم و رشد و پویائی استان را به همراه داشته باشد.
کد خبر: ۱۳۶۱۷۳۲

به گزارش جام جم آنلاین- چهار محال و بختیاری، نشست صمیمی حضرت آیت الله محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در استان، غلامعلی حیدری سود جانی استاندار و مجمع نمایندگان استان جعفری بروجن نماینده بروجن، حمزء شلمزاری نماینده اردل و فارسان، بامیری ساطحی نماینده لردگان و راستینه هفشجانی نماینده بن و سامان در مجلس با سید صولت مرتضوی بابا حیدری معاون اجرایی رییس‌جمهور در شامگاه ۲۲ فروردین ماه ۱۴۰۱ راس ساعت ۲۰ در محل نهاد ریاست جمهوری و صرف افطار به منظور محیا نمودن مقدمات سفر ریاست جمهوری اسلامی به استان چهارمحال و بختیاری برگزار گردید.

 

انتظار این است این نشست فرصتی برای رفع مشکلات استان چهارمحال و بختیاری ( توسعه و آبادانی و تلاش برای رفع مسائل زیرساختی پروژه های مختلف استان ) فراهم نمود.نماید.

 با توجه به سفر قریب الوقوع رییس جمهور  به استان مقرر شد مصوبات ویژه‌ای در خصوص تکمیل پروژه‌های زیرساختی استان با تمرکز بر ایجاد اشتغال و رفع بیکاری و همچنین توسعه زیرساخت‌های کشاورزی، دامپروری و به بهره برداری رسیدن واحدهای صنعتی نیمه تمام و تمرکز بر پروژه‌های اشتغالزا و همچنین تلاش برای جذب اعتبارات ویژه سفر رییس جمهور به استان انجام پذیرد.

 

 در  این جلسه مجمع نمایندگان به همراه استاندار و نماینده ولی فقیه در استان با معاون اجرایی رییس جمهور، پروژه های مهم زیرساختی و اولویت‌های استان به اجماع نظر رسید.

 

سفر قریب‌الوقوع رئیس جمهوری به استان  باید دستاوردهای مهمی برای استان و کاهش نرخ بیکاری و همچنین ایجاد اشتغال برای جوانان استان را فراهم نماید.

 

 امید است این سفر باعث توسعه جاده‌های مواصلاتی استان، تکمیل پروژه های مهم زیر ساختی از راه آهن تا پروژه‌های مهم توسعه‌ای استان را به سرانجام برسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها