مدیر مخابرات منطقه کردستان از پاسخگویی شبانه روزی اپراتورهای سامانه 2020به بیش از720 هزار و 300تماس مشتریان استان در سال گذشته خبرداد.
کد خبر: ۱۳۶۱۲۴۰

به گزارش جام جم آنلاین کردستان، آزاد حکمت صبح امروز شنبه در گفت و گو با رسانه های استان کردستان اظهار داشت: مرکز تماس 2020  در راستای مشتری مداری و پاسخگویی سریع و صحیح به مشتریان راه اندازی و در اختیار مشتریان قرار دارد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه ارائه خدمات از سوی این مرکز 24 ساعته است، افزود: در سال گذشته 720هزار و 307  مورد تماس با مرکز 2020 توسط مشتریان مخابرات استان برقرار شده است.

وی با اشاره به اهمیت پاسخگویی در حداقل زمان ممکن و جلب رضایت مشتریان که در تحقق اهداف مخابراتی و شعارارتباطی فراگیرتاثیرگذار است خاطر نشان ساخت: تعامل دوسویه با مشتریان و شفافیت در پاسخگویی صحیح جهت تحقق رضایت مشتریان به عنوان اصل مشتری مداری در برنامه های منطقه قرار دارد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام اینکه پاسخگویی دقیق و راهنمایی به موقع مشتریان از جمله وظایف اپراتورهای این سامانه است گفت: در همین راستا تمامی تماس های گرفته شده با سامانه 2020 به صورت اتوماتیک ضبط و ثبت خواهد شد.

وی در ادامه ضمن فعالیتهای سامانه2020بیان کرد:تمام مشتریان سرویس اینترنت پرسرعت مخابرات در استان با شماره‌گیری2020 از طریق تلفن ثابت و تلفن همراه بدون پیش شماره می‌توانند نسبت به رفع مشکلات سرویس اینترنت و یا اطلاع از وضعیت بسته انتخابی خود اقدام نمایند.

حکمت یادآور شد:بعد از شیوع بیماری کرونا میزان استفاده از اینترنت در استان نیز افزایش پیدا کرده است و مشتریان بیشتری جهت رفع مشکلات در این زمینه با مرکز 2020 تماس گرفته اند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان اعلام کرد: در حال حاضر بیش از 135 هزار پورت اینترنت پرسرعت مخابرات به مشتریان واگذار شده است.

وی همچنین عنوان کرد: هم اکنون تعداد 564 روستای کردستان تحت پوشش خدمات و بسته های متنوع سرویس اینترنت پرسرعت مخابرات هستند.

مدیرمخابرات منطقه کردستان اضافه کرد: ستاره 2020 مربع نیز در راستای خدمت رسانی غیرحضوری از طریق تلفن همراه پاسخگوی نیازهای مشتریان در خصوص پرداخت صورت حساب و سرویس اینترنت می باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها