نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به حمله به طلاب در حرم رضوی، گفت: پایه ریزی و مدیریت این امور هدف و خواسته جبهه استکبار است که بین کشورهای مسلمان منطقه تفرقه ایجاد کند.
کد خبر: ۱۳۶۱۲۱۴

به گزارش جام جم آنلاین ایلام و به نقل از ایرنا ؛ حجت‌الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر ایلام گفت: این طلاب گرانقدر همه زندگی خود را وقف حاشیه نشینان شهر مشهد کردند.
 
وی افزود: جبهه استکبار و در راس آن آمریکا هیچگاه از سیاست شوم خود که همان اختلاف افکنی و ایجاد تفرقه در بین شیعیان و اهل سنت است دست برنداشته و همچنان به دنبال اجرای اهداف خود در منطقه است.

امام جمعه ایلام ادامه داد: آمریکا می خواهد آتش فتنه را بر پا کنند و همواره به دنبال اختلاف بین شیعه و سنی بوده  که نیاز است که رسانه ها و نخبگان این مسایل را برای مردم تبیین کنند.

حجت‌الاسلام کریمی تبار بیان داشت: ما هیچگاه نقش مجاهدان افغانی را در لشکر فاطمیون و دفاع آنان از حرم اهل بیت (ع) فراموش نخواهیم کرد.

امام جمعه ایلام همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کمبود بارش و نزولات جوی در سال گذشته و خشکسالی در کشور گفت: امام خمینی ( ره ) عشایر را ذخایر انقلاب عنوان کردند که این سخن امام راحل نشانگر اهمیت و جایگاه این قشر زحمتکش و خدوم در کشور است.

وی ادامه داد:  خشکسالی وضعیت معیشتی عشایر و دامداران را با مشکل مواجه کرده و اگر این قشر دام خود را به قیمت کمی بفروش برسانند مجبور به حاشیه نشینی می شوند.

حجت‌الاسلام کریمی تبار افزود: عشایر با تولیدات خود همواره به کشور کمک کردند که در اینجا نیز مسئولان باید یاور و همراه آنان باشند و علاوه بر تامین علوفه و آب کافی برای دام های آنان، تدابیری اتخاذ کنند که دام غیر مولد آنان با قیمت مطلوبی بفروش برسد.

امام جمعه ایلام همچنین با اشاره به فضایل بیشمار ماه مبارک رمضان اظهار کرد: کسی که برای روزه نگرفتن عذر شرعی دارد، نباید تظاهر به روز خواری کند و باید رعایت حال روزه داران را داشته و حریم خداوند و خود را حفظ کند.



newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها