امام جمعه ایلام عنوان کرد:

اگر موانع تولید برداشته شوند کشور در ریل توسعه قرار خواهد گرفت

امام جمعه ایلام گفت: موانع تولید در کشور در حال برداشته شدن است و این اگر این مهم تحقق یابد کشور در ریل توسعه قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۱۳۵۸۲۷۱

به گزارش جام جم آنلاین ایلام و به نقل از ایرنا؛ حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر ایلام ضمن تبریک حلول ماه شعبان، گفت: جهاد علمی شبانه روزی جوانان این مرز و بوم در تمامی عرصه ها موجب شده در بین کشور های برتر جهان قرار داشته باشیم.
 
امام جمعه ایلام با اشاره به موفقیت های علمی نخبگانی که از کشور خارج شدند، گفت: این نخبگان به دلیل عدم توجه آنان و اثبات توانمندسازی خود این اقدام را انجام دادند که احراز رتبه های علمی آنان نیز مایه افتخار است.

وی با اشاره به فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین افزود: تلاش دشمن استکبار این است که بر مغز و افکار ما تسلط پیدا کند تا براساس اهداف آنان حرکت کنیم که تنها راه مقابله با این نقشه شوم تبیین سازی توانمندی های نظام در همه حوزه ها است.

امام جمعه ایلام ادامه داد: دستاوردهای نظام اسلامی نباید نادیده گرفته شود چراکه در اوج تحریم ها، فرزندان این مرز و بوم ماهواره نور ۲ را به فضا پرتاب کردند.
 
افرایش طلاق تهدیدی جدی و نگران کننده برای استان


وی همچنین با اشاره به افزایش میزان طلاق در استان گفت: افرایش طلاق تهدیدی جدی و نگران کننده برای استان است که باید مسئولان برای این مهم چاره اندیشی کنند.

خطیب جمعه ایلام بیان داشت: زوج های جوان نباید با کوچکترین تنش در زندگی همه زندگی را رها کنند و آنان با نگاه خدایی با زندگی بنگرند و در این راستا بزرگان نیز نقش آفرینی کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها