سرپرست اداره کل انتقال خون استان کرمانشاه ؛

مرکز انتقال خون کرمانشاه در ماه رمضان بعد از افطار هم فعال است

مریم میرزاده سرپرست اداره کل انتقال خون استان کرمانشاه با آروزی قبولی طاعات و عبادت روزداران، اظهار داشت: در همه ایام سال نیاز به خون و فرآوردهای خونی برای بیماران نیازمند داریم و این نیاز همیشگی است.
کد خبر: ۱۳۶۰۷۷۷

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ سرپرست اداره کل انتقال خون استان کرمانشاه گفت: مراکز انتقال خون کرمانشاه در ماه رمضان علاوه بر روز در ساعات پس از افطار هم فعال بوده و آماده خونگیری از اهداکنندگان است.

وی با تشکر از اهداکنندگان در ایام تعطیلات نوروز، گفت: هم‌استانی در این ایام ما را تنها نگذاشتند و با  همکاری خوب اهداکنندگان، خوشبختانه در تعطیلات مشکلی خاصی به لحاظ تأمین خون و فرآورده‌های خونی نداشتیم.

سرپرست اداره کل انتقال خون استان کرمانشاه با بیان اینکه روزه‌داری منافاتی خاصی با اهدای خون ندارد، گفت:  روزداران برای اهدای خون حتما سحری میل کرده باشند و ساعات اولیه روز برای اهدای خون مراجعه کنند هر چند شرایطی برای اهدای خون بعد از افطار هم فراهم شده است.

وی افزود: مرکز انتقال خون واقع در خیابان بنت‌الهدی از ساعت ۸ صبح تا ۲۳ به صورت یکسره و پایگاه معتضدی واقع در بیمارستان معتضدی میدان فرودسی هر روز از ساعت ۸ تا ۱۳ پذیرا اهداکنندگان است.

وی در پایان از هم‌استانی‌ها خواست، در این ایام در خصوص تامین خون و فرآورده‌های خون مورد نیاز بیماران سازمان انتقال خون را یاری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها