امروزه تعداد زیادی مجموعه و کارخانه در کشور ایران در زمینه تولید سنگ قبر فعالیت می کنند. برای معرفی جنت نوین، به عنوان یک سایت اینترنتی ایرانی، بهتر است ابتدا مختصر توضیحاتی درباره ی این مجموعه داده شود.
کد خبر: ۱۳۶۰۷۱۹
مجموعه و سایت اینترنتی جنت نوین یکی از با سابقه ترین و نام آشنا ترین مجموعه های ایرانی است که در زمینه تولید و فروش انواع سنگ قبر فعالیت می کند.
 

خرید انواع سنگ قبر با کیفیت از جنت نوین

 
مجموعه جنت نوین در طول 25 سال فعالیت خود به موفقیت های مهمی در زمینه ساخت سنگ قبر دست یافته است. لطفا جهت اطلاع از قیمت سنگ قبر به سایت جنت نوین  www.jannatnovin.com مراجعه نمایید .

 در این مقاله قصد داریم که به معرفی جنت نوین بپردازیم و در مورد خدمات ارائه شده توسط این مجموعه توضیحاتی را خدمت شما عزیزان عرض کنیم. با ما همراه باشید.


 معرفی جنت نوین


همانطوری که در ابتدای این مقاله به معرفی جنت نوین پرداختیم، جنت نوین  یکی از مهم ترین مجموعه های تولید کننده سنگ قبر است. جنت نوین خدمات بسیار مهمی را برای مشتریان خود در نظر گرفته است تا بتواند گام مهمی در جهت کاهش دغدغه ها و سوگواری خریداران بردارد.

مجموعه جنت نوین از یک تیم حرفه ای و کادر مجرب تشکیل شده است. نیرو های جنت نوین در زمینه تولید و طراحی انواع سنگ های قبر مختلف مثل سنگ قبر مرمر، گرانیت و مرمریت از توانمندی و تخصص کافی برخوردار هستند.

جنت نوین برای نظرات و معیار های مشتریان ارزش بسیار زیادی قائل است. همین امر موجب شده است که روز به روز بر تعداد مشتریان و طرفداران این مجموعه اضافه شود. از جمله خدمات ارائه شده در این سایت و مجموعه اینترنتی می توان به فروش انواع سنگ قبر با قیمت های مختلف اشاره کرد.
 


بررسی خدمات ارائه شده مجموعه ی  جنت نوین

 

خدمات جنت نوین شامل فروش انواع سنگ قبر ، تحویل فوری سفارش ، پشتیبانی و ... می باشد که در این بخش به این موارد اشاره کرده ایم.


فروش انواع سنگ قبر


این مجموعه برای تولید سنگ قبر و مزار از سنگ های مختلفی مثل سنگ مرمر، گرانیت و سنگ مصنوعی کوارتزی استفاده می کند. این مجموعه توانسته است حجم زیادی از سلیقه های مردم را در سراسر کشور پوشش می دهد‌.

مشتریان می توانند جنس، کیفیت و نوع سنگ قبر را در سایت جنت نوین انتخاب کنند و در بازه زمانی بسیار کوتاه آن را در درب منزل دریافت کنند. جنت نوین در زمینه فروش انواع سنگ قبر مثل فروش سنگ قبر مرمر، مرمریت، مصنوعی و گرانیت فعالیت می کند. جنت نوین بستر بسیار مناسبی را برای  مشتریان فراهم می کند‌.

خرید انواع سنگ قبر با کیفیت از جنت نوین

 جنت نوین سعی می کند که در طراحی سنگ قبر های مشتریان به سلایق و ایده های آن ها توجه کند. از جمله اشکال و طراحی های مختلف  سنگ قبر در این مجموعه می توان به طرح نگین، فرشته، گلدیس، لاله و پردیس اشاره کرد.


تحویل فوری  سفارش


مشتریان می توانند در بازه زمانی بسیار کوتاه سفارش خود را از جنت نوین دریافت کنند. اگر قصد دارید که سنگ قبر مورد نظر خود را در کمترین زمان ممکن دریافت کنید می توانید به سایت اینترنتی این مجموعه معتبر مراجعه کنید.

 جنت نوین سعی می کند که سفارش مشتریان را در بازه زمانی 10 روزه با در نظر گرفتن حداقل استانداردهای اجرائی آماده کند. این مجموعه هیچوقت کیفیت را فدای کمیت نمی کند. یعنی تولید سنگ قبر در بازه زمانی کوتاه در این مجموعه کاملا بر اساس استاندارد ها و قوانین اجرایی صورت می گیرد.


پشتیبانی 24 ساعته


 پرسنل جنت نوین در طول ایام هفته به صورت شبانه روزی و 24 ساعته در خدمت مشتریان و خریداران هستند. پشتیبانی جنت نوین به صورت پیوسته در طول شبانه روز صورت می گیرد. خریداران می توانند به صورت آنلاین یا آفلاین از طریق راه های ارتباطی مختلف با این مجموعه ارتباط برقرار کنند.
 


تیشه زنی متن سنگ مزار

 

با پیشرفت هایی که در زمینه ی تکنولوژی ساخت قطعات و ابزارآلات به وجود آمده است، بسیاری از سنگ قبر ها به کمک وسایل و ابزارآلات پیشرفته ای همچون تیشه های برقی رنگ و لعاب داده می شوند و روی آن ها متن های بسیار زیبایی به نگارش در می آید.
 
تیشه زنی سنگ مزار، یکی از خدمات مهم در مجموعه و سایت اینترنتی جنت نوین می باشد. تیشه زنی سنگ مزار در این مجموعه با کیفیت بسیار بالایی انجام می شود. هر متن و شعری که افراد بخواهند، با کیفیت بسیار بالا روی سنگ قبر نوشته خواهد شد.


ارسال سفارش در جنت نوین به چه صورت انجام می شود؟


بعد از اینکه مشتری سنگ قبر مورد نظر خود را در جنت نوین سفارش داد،  سنگ قبر بعد از اینکه آماده شد در قالب بسته بندی کاملا ایمن طبق تعرفه جنت نوین برای خریدار ارسال می شود. این موضوع یکی از مهم ترین مزیت های مجموعه جنت نوین است‌ و از اتلاف هزینه و زمان مشتری جلوگیری می کند‌.


ابزار زنی سنگ در جنت نوین به چه صورت انجام می شود؟


کارخانه های تولید کننده سنگ قبر از دو روش دستی و دستگاه های برقی برای ابزار زنی سنگ ها استفاده می کنند. امروزه استفاده از روش ابزار زنی دستی در کارخانه ها بسیار کمتر شده است.‌

زیرا روش دستی بسیار وقت گیر است و از نظر اقتصادی برای کارخانه ها مقرون به صرفه نیست. جنت نوین برای ابزار زنی سنگ از بهترین و پیشرفته ترین دستگاه های برقی استفاده می کند.
 

خرید انواع سنگ قبر با کیفیت از جنت نوین

استفاده از ابزارآلات سنگ بری به روز دنیا، یکی از مهم ترین و اصلی ترین مزیت های این مجموعه و سایت اینترنتی می باشد. در صورتی که از دستگاه ها و ابزارآلات به روز استفاده نشود، بدیهی است که سنگ های زیبایی تولید نخواهند شد.


محدوده فعالیت مجموعه جنت نوین


محدوده فعالیتی مجموعه جنت نوین مختص به شهر یا استان خاصی از کشور نیست. به عبارت دیگر تمام استان ها و شهر های کشور می توانند از خدمات این سایت و مجموعه ایرانی استفاده کنند.

 مجموعه و گروه تجاری جنت نوین برای تسهیل کار شهروندان ساکن در سراسر شهر های کشور، اقدام به ارسال محموله های سنگ قبر با تعرفه های معمول می کند. معمولا تعرفه های جنت نوین کم تر از دیگر مجموعه ها در سطح کشور می باشد.

این موضوع باعث شده است تا روز به روز بر تعداد طرفداران و مشتریان این سایت ایرانی افزوده شود. بسته بندی های انجام شده توسط جنت نوین بسیار ایمن بوده و هیچ مشکلی برای سنگ قبر به وجود نخواهد آمد.


بکارگیری جدید ترین متدهای روز با بالاترین متریال های موجود درجنت نوین


کارکنان جنت نوین در طراحی و تولید انواع سنگ قبر از جدید ترین روش ها و پیشرفته ترین ابزار استفاده می کنند. در این مجموعه از ابزارها و مکانیسم های بسیار پیچیده برای تولید انواع سنگ قبر استفاده می شود.

 

خرید انواع سنگ قبر با کیفیت از جنت نوین


قیمت سنگ مزار در جنت نوین 

 
 
قیمت سنگ قبر در جنت نوین به نوع سنگ، کیفیت، طراحی، ابعاد و کنده کاری سنگ قبر بستگی دارد. همین امر موجب شده که انواع سنگ قبر با قیمت های مختلف در اختیار مشتریان قرار بگیرد.
 
راه های ارتباطی با جنت نوین
 
جهت سفارش ساخت و یا خرید انواع سنگ مزار از دو روش می توانید اقدام کنید ، روش اول از طریق وبسایت مجموعه جنت نوین و روش دوم از طریق تماس با شماره های ۰۹۱۲۰۸۰۱۷۰۵ و ۰۲۱۵۵۲۰۶۸۸۱
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها