معاون عملیات پلیس راهور:

تردد کامیون‌ در روز طبیعت ممنوع است

معاون عملیات پلیس راهور از ممنوعیت تردد تمامی کامیون‌ ها در روز طبیعت در معابر شهر تهران و اجرای طرح جناغی برای منظم کردن ورود به بوستان‌ ها خبر داد.
کد خبر: ۱۳۶۰۲۳۳

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ رازقی گفت: در اکثر پارک‌ها و بوستان‌های مهم شهر تهران از جمله پارک چیتگر، پارک سرخه حصار، پارک یاس فاطمی شمالی و جنوبی و پارک ولایت و پارک‌هایی که وسعت زیادی دارد و مراجعه به آن‌ها زیاد است پلیس از لحاظ ورود به این پارک‌ها طرح جناغی را اجرا می کند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: رانندگان توجه داشته باشند که توقف در حاشیه بزرگراه ممنوع می باشد مانند پارکی مانند پردیسان که هر سمت آن بزرگراه است پلیس راهور اجازه توقف و پارک حاشیه ای را به رانندگان نخواهد داد و حتما باید رانندگان و مراجعین به پارکینگ مراجعه کنند چرا که توقف حتی لحظه ای هم در حاشیه بزرگراه بسیار خطرناک است و در این روز اجازه عبور عابرین نیز در بزرگراه‌ها داده نمی‌شود.

وی گفت: برخی از ورودی‌ها به شهر تهران مثل شمال به جنوب جاده تلو، شمال به جنوب جاده لشگرک و یا معابر ورودی به شهر تهران از ساعت ۴ بعد از ظهر بخاطر حجم ترافیک به صورت یک طرفه شود یعنی در بعد از ظهر امکان تردد در مسیرها مثلا لواسان امکان تردد بخاطر بار سنگین برگشت و یک‌طرفه شدن وجود نخواهد داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها