رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی کشور خبر داد:

کشف ۱۳۰۶ قلم عتیقه اصل و تقلبی در ایام نوروز

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی کشور گفت: از آغاز طرح نوروزی پلیس (۲۶ اسفند ماه سال ۱۴۰۰) یک هزار و ۳۰۶ قلم عتیقه اصل و قلابی کشف شده است.
کد خبر: ۱۳۶۰۱۲۹

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی معصوم بیگی با تشریح عملکرد یگان حفاظت میراث فرهنگی و گردشگری پلیس پیشگیری انتظامی کشور در ایام نوروز افزود: ۸۵۹ مورد گزارش مردمی در این حوزه دریافت شده است.

وی به قاچاقچیان اشیاء عتیقه و سودجویان هشدار داد که در رصد نیروهای این یگان هستند و شناسایی و دستگیری قاچاقیچان عتیقه با جدیت دنبال و عملیاتی می شود.

سردار معصوم بیگی ادامه داد: از آغاز طرح نوروزی پلیس بیش از ۳ میلیون مسافر از موزه ها، مراکز تاریخی و مراکز میراث فرهنگی بازدید کردند.

وی اظهار داشت: ۳ میلیون و ۲۷ هزار و ۸۳۷ هموطن از آغاز طرح نوروزی تاکنون از موزه ها، مراکز تارخی و میراث فرهنگی بازدید داشته اند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۸۸ درصدی دارد.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی کشور با بیان اینکه ۵ هزار و ۳۷۲ بازدید کننده خارجی از موزه ها و مراکز داشته ایم، یادآورشد: در مجموع (با احتساب بازدید کننده داخلی و خارجی) شاهد رشد ۱۴۸ درصدی بازدید کنندگان از موزه ها، مراکز تاریخی و میراث فرهنگی و گردشگری هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها