در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
علم بدون تجربه عملی
مدرسه امروز ، معلم 30 سال پیش
مقیاسی برای سنجش کارآزمودگی معلمان دانش آموزان به عنوان موضوع اهداف آموزشی در محیطهای مختلف با نیازها، توانایی ها، آموخته ها و تجارب گذشته متفاوتی روبه رو هستند که ساخت شناختی آنها را تشکیل می دهد و قاعدتا روش تدریس معلم نمی تواند از این ویژگی ها متاثر نباشد. دانش آموزان موفقیت یا شکست برنامه های درسی و روشهای تدریس را با گسترش سطح یادگیریشان نشان می دهند. فرآیند آموزش به شاگردان ختم نمی شود و دانش آموز بازخورد برنامه ای است که می تواند ملاک عینی ارزیابی طرحهای مختلف آموزشی باشد و معیاری برای بازتولید برنامه های این فرآیند پیچیده تلقی شود که معیاری ارزشمند است و کمتر در فرم ارزشیابی ما مجال حضور می یابد |
فضاهای خلاق
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به ایران مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
رییس مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت در گفتگو با جام جم آنلاین:
گفتوگوی «جامجم» با سیده عذرا موسوی، نویسنده کتاب «فصل توتهای سفید»
یک نماینده مجلس:
علی برکه از رهبران حماس در گفتوگو با «جامجم»: