گزارش ویژه ESPN از تیم ملی فوتبال کشورمان

ایران بهتر از جام‌ جهانی 2018 بازی خواهد کرد

سایت آمریکایی ESPN در خصوص شرایط تیم ملی کشورمان مدعی شد که ایران نسبت به جام‌ جهانی روسیه عملکردی بهتر از خود نشان خواهد داد.
کد خبر: ۱۳۵۹۶۳۱

به گزارش جام جم آنلاین، روز گذشته تیم ملی ژاپن مقابل استرالیا در سیدنی به برتری رسید تا 4 صعود کننده اصلی آسیا مشخص شود.

از گروه A تیم ملی کشورمان در کنار کره‌ جنوبی راهی این رقابت شد و در گروه B ژاپن به همراه عربستان به قطر رسید.

سایت ESPN، گزارشی در خصوص صعودکنندگان آسیایی نوشت و با عبارت «همان همیشگی» به تمجید از تیم ملی کشورمان در کنار تیم‌های ملی کره جنوبی، ژاپن و عربستان پرداخت.

این 4 تیم در جام جهانی روسیه نیز نمایندگان آسیا بودند که تنها تیم ژاپن توانست به مرحله حذفی برسد.

آنها در آستانه صعود به جمع 8 تیم پایانی نیز بودند ولی همه چیز در لحظات پایانی مقابل بلژیک از بین رفت تا سامورایی‌ها یک حذف تلخ را به ثبت رسانند.

سایت ESPN در گزارش خود از نقاط قوت و ضعف 4 تیم آسیایی صعود کننده به جام‌جهانی گفت و در خصوص ایران نوشت: با اینکه آنها در جام‌جهانی 2018 روسیه در مرحله گروهی حذف شدند ولی بهترین نمایش را در میان آسیایی‌ ها به اجرا گذاشتند.

آنها مراکش را شکست دادند، شکست نزدیکی مقابل اسپانیا داشتند و یک تساوی بسیار نزدیک با پرتغال به ثبت رسانند و با یک امتیاز نزدیک از رسیدن به مرحله حذفی بازماندند.

ESPN نوشت: 15 نفر از 23 بازیکن تیم ملی ایران معمولا در ترکیب هستند و سطح بالاتری نسبت به بقیه دارند که بزرگترین آنها مهدی طارمی است. بازیکنی که در آسیا سطحش را نشان داد و سپس توانست مهارت و کیفیتش را در تیم بزرگ پرتغال، پورتو در لیگ قهرمانان اروپا نشان دهد.

رسانه آمریکایی نوشت: نسل کنونی تیم ملی ایران، عنوان «نسل طلایی» را به خود اختصاص داده است با بازیکنانی مثل مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش، سردار آزمون و علیرضا بیرانوند.

ایران با این نسل طلایی دیگر فرصتی مثل الان پیدا نمی‌کند که بتواند خود را در سطح جهانی نشان دهد و بتواند برای اولین بار به مرحله حذفی جام جهانی برسد.

ESPN نوشت: آیا آنها بهتر از جام جهانی 2018 عمل می‌کنند؟ بدون شک. مردان اصلی آنها نسبت به جام جهانی قبل در تیم مانده‌اند و بهتر و بهتر هم شده‌اند. با تجربه شده‌اند و اگر در قرعه‌کشی خوش شانس باشند، می‌توانند به مرحله بعدی برسند.

قرعه کشی جام جهانی 2022 قطر، 12 فروردین ماه در دوحه برگزار خواهد شد.

سید بندی بر اساس رنکنیک 10 فروردین ماه مرتب خواهد شد و تیم ملی کشورمان به احتمال زیاد در سید سوم جای خواهد گرفت.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها