نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای ضمن تبریک هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)، آنها را سبب ایجاد و تثبیت امنیت کشور برشمردند.
کد خبر: ۱۳۵۸۸۸۲

به گزارش جام جم آنلاین، روح الله متفکرآزاد عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۲۴ اسفند) مجلس شورای اسلامی بیانیه ۱۷۳ نفر از نمایندگان مجلس به مناسبت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) را قرائت کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرا رسیدن ایام میلاد باسعادت حضرت بقیه‌الله اعظم و هفته گرامیداشت مقام سربازان گمنام امام زمان (عج) که در لسان بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی به این عنوان مفتخر گردیده‌اند را به محضر مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی و سنگرنشینان پایگاه عظیم مبارزه و جهاد در وزارت اطلاعات صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم.

دشمنان قسم خورده اسلام و ایران به سرکردگی شیطان بزرگ و رژیم غاصب و کودک‌کش رژیم صهیونیستی همواره درصدد هستند تا با نقشه‌های شوم خود مانع آرامش و امنیت ایران اسلامی گردند که در این بین با عنایات الهی و مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنام امام زمان (عج) در گام دوم انقلاب و در راستای تحقق شعار ایران قوی در سایه دولت مردمی تمامی ترفندها و نیرنگ‌های آنها یک به یک خنثی و نقش بر آب شده است.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی با توجه به شرایط کنونی کشور و توطئه‌های دشمنان مراتب تشکر و قدردانی خود را از زحمات سربازان گمنام امام زمان (عج) در ایجاد و تثبیت امنیت اعلام داشته و توفیقات روز افزون آنها را از درگاه خداوند بزرگ مسئلت داریم و به روان پاک گمنامان شهید درود می‌فرستیم.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها